Ben ik zwanger!

Hallo allemaal

Heb even jullie hulp nodig,
Ben 10 november ongesteld geworden, was erg donker en duurde ook maar 4 dagen,
De 24ste november kreeg ik ineens last van hevige pijn onder in mijn buik, bij mijn schaambeen.
3 dagen verloor ik ineens een beetje bloed en dat was aan het einde van de dag ook weer over, ben ook een paar dagen misselijk geweest dat is nu over heb wel een vol gevoel in mijn buik en moet vaker plassen dan normaal.
ben inmiddels 6 maanden gestopt met de pil en heb nog niet eerder zulke symtomen gehad.
heb al een zoontje van 2 en kan me van zijn zwangerschap niet herinneren dat ik al zo vroeg symtomen had.
ben ik zwanger of moet ik gewoon even wachten op mijn volgende menstruatie die 8 december is.

groetjes sylvia

Ja, je bent hartstikke zwanger, je bent volgend jaar ergens in augustus uitgerekend en het wordt een jongetje! Heb net een uitgebreide digitale zwangerschapstest bij je gedaan!

Morgen maar even naar de drogist lijkt me!

Groetekes, Sje

ik zou zeggen doe even een test dan weet je het.
Kunnen dat zo ook niet beoordelen.
En met een test heb je meteen duidelijkheid!

Succes en duim voor je!!!

groetjes GYtha

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

goh

wat denk je?
dat wij je door de pc kunnen helpen…de dames voor me hebben hun best gedaan

nee we kunnen niet zeggen of je zwanger bent, want we waren niet bij de daad, niet bij whatever

Doe die test nu of na 8 ddec… wij hebben geen glazen bol… maar een menstruatie van 4 dagen … ach wat is normaal

als je nu een lichte bloeding 1 keertje had gehad… dan hadden we misschien met jemee kunnen hopen

maar voor de rest verwijs ik je naar de digitale testen… en die geven namelijk duidelijk aan… geen idee mevrouw

FF testen
Ik zou willen dat ik online kon zien of iemand zwanger is
Dat is makkelijk geld verdienen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

heb zelf maandag ook al een didgitale test gedaan en gisteren een zwangerschapstest die je 6 dagen voor je menstruatie kan gebruiken, was helaas negatief!!
dus vandaar deze vraag…

en Kimmetje ik snap heus wel dat je niets kan zien door je computerscherm, maar was alleen een vraag of je zo vroeg al symptomen kan voelen van een zwangerschap, ik was een beetje naar van jouw reactie!!! reageer dan niet als het niet netjes kan…!!

groetjes sylvia

zo naar is dat antwoord niet van kim

wat we bedoelen is dat wij niet van een afstand jou een antwoord kunnen geven
dat wij geen glazen bol hebben

de enige manier om erachter te komen is een test die je thuis moet doen
en als hij negetief al aan gaf

zou ik gewoon geduldig afwachten tot na de 8e
al is dat van een ander makkelijker gezegt als gedaan

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

We kunnen je inderdaad niet vertellen of je nu wel of niet zwanger bent dat kunnen wij gewoon niet weten… Maar begrijp dat je de reacties een beetje naar vind je stelt naar jouw idee een serieuse vraag en krijgt dit als anwoord ik heb hier al zovaak wat van gezegd… dat het gewoon een beetje vriendelijker kan en niet zo van ‘nee we kunnen niet zeggen of je zwanger bent, want we waren niet bij de daad, niet bij whatever’ aldus kimmetje…
We zijn toch volwassen mensen als je het een domme vraag vind reageer dan gewoon niet! soms krijg je gewoon het gevoel dat je belachelijk wordt gemaakt omdat je vraag mischien niet zo slim wordt gesteld…
Je mening geven mag altijd maar je kunt ook een beetje rekening houden met iemand anders zn gevoelens vind ik… Ik hoop dat niemand zich aangevallen voelt maar zoals ik daar ook recht op heb is dit mijn mening…Ik ga bij deze het forum verlaten omdat ik het niet meer zo heel gezellig vind er word vaak lullig gereageerd terwijl dat net als dit geval totaal onnodig is… Graag wil ik er wel nog even bijzeggen dat er ook leuke mensen hier op ikke ben zitten die altijd heel openhartig begripvol en lief gereageerd hebben als ik ergens meezat Heel erg bedankt daarvoor ik wens jullie allemaal alvast fijne feestdagen en ik heb zeker ook mijn mooie momenten hier gehad…

liefs joyce

joyce

quote:
heb zelf maandag ook al een didgitale test gedaan en gisteren een zwangerschapstest die je 6 dagen voor je menstruatie kan gebruiken, was helaas negatief!! dus vandaar deze vraag...

en Kimmetje ik snap heus wel dat je niets kan zien door je computerscherm, maar was alleen een vraag of je zo vroeg al symptomen kan voelen van een zwangerschap, ik was een beetje naar van jouw reactie!!! reageer dan niet als het niet netjes kan…!!

groetjes sylvia

Hoe moet ik mij een digitale test voorstellen dan ?
In alle topics die hierover gaan hebben wij nog nooit kunnen zeggen dat iemand zwanger is of niet, dus tot zover was enig zoekwerk op deze site misschien wel handig geweest afgezien van het feit dat iemand dat zelf ook had kunnen bedenken. En zoals ook al tig keren vermeld is op deze site, zijn ook de symptomen voor iedereen anders en kunnen we daarmee dus nog steeds niet zeggen of je wel of niet zwanger bent. Er is maar 1 manier om hier echt duidelijkheid over te krijgen en dat is gewoon even een test halen of laten doen !
Dus nee, zo raar vind ik die reacties niet als je je daarbij bedenkt dat het om een volwassen iemand gaat die al 1 kindje heeft. Dan weet je toch ook wel hoe je hier zekerheid over krijgt !
Het gaat er nog niet eens over dat dingen al zo vaak gezegd zijn, maar over het rare feit dat men steeds maar weer lijkt te denken dat wij zo kunnen zien of weten of je wel of niet zwanger bent, beetje gek toch ??? HOE zou ik dat in … moeten weten ? Zou handig zijn hoor, want dan kon ik me huidige baantje opzeggen en voor een kleine vergoeding gewoon vanuit me pc`tje thuis mensen vertellen of ze wel of niet zwanger waren, bespaart ze een testje verder.
Deze site is van Kimmetje en hoe ze ook reageerd, het is zelden goed als het gaat om kritiek. Beetje raar om op je eigen site om niet te mogen of kunnen reageren omdat je anders onder vuur zou liggen. Nee hoor, zo raar vind ik deze reactie van Kim niet, maar ach ik ken dr immers ook …

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

het is niet dat ik niet tegen kritiek kan, had alleen niet op zo’n antwoord gerekend als die van kimmetje.
snap heus wel dat iedere zwangerschap anders is, maar heb dat bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad, ik voel me gewoon anders.
ik wacht gewoon aankomende maandag af en dan zie ik wel.
had alleen gehoopt dat jullie me konden vertellen of dit wel of niet zwangerschaps symptomen zijn.
heb al een zwangerschaps test gedaan voordat ik deze topic plaatste en die was negatief.
maar heb geen zin in gezeur op deze site.
we moeten iedereen in hun waarde laten, ook hoe ze reageren op bepaalde topics
en schijnbaar is die van niet interessant genoeg om fatsoenlijk op te reageren,
bedankt iedereen voor de reacties zowel positief als negatief…

groetjes sylvia

het is toch logische dat je een test haalt als je denkt dat je zwanger bent?
Of heb ik het mis? dit heb je bij de eerste toch ook gedaan? neem ik aan.
En een digitale test heb ik nog nooit gezien.
Over het antwoord van kimmetje: Is echt niet bot gereageert maar ik denk dat je ook een beetje vraagt naar de bekende weg, en zeker als je al een kindje hebt.

groetjes Gytha

bij de vorige zwangerschap had ik ook buikpijn en toen dacht de huisarts dat het nierstenen waren heb toen een foto en een echo laten maken en daar was niks op te zien, maar werd ook niet ongesteld in december had zoiets van komt door de drukte op het werk was net rond de kerst en dan hebben wij het erg druk in de supermarkt pas in januari had ik zoiets van goh ik ben helemaal niet ongesteld geweest zal even een test gaan halen en die was dus gelijk positief, bleek dat ik al 7 weken zwanger was, en heb nooit wat gemerkt niet moe, misselijk of andere vreemde gevoelens.
maar nu voel ik me anders dan normaal en had weer diezelfde pijn als voor 3 jaar terug maar werd misselijk en ben erg moe.
heb al een test gedaan maar die was negatief, misschien zit ik er wel helemaal naast en houdt mijn lichaam me voor de gek.
wacht nog wel even af misschien wordt ik maandag wel gewoon ongesteld, is deze topic voor niks geweest.

groetjes sylvia

quote:
Hoe moet ik mij een digitale test voorstellen dan ?

Hier heb ik nog geen antwoord op terwijl ik erg benieuwd ben.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

clear blue heeft een digitale zwangerschaps test die je tussen 1 en 3 minuten aangeeft of je wel of niet zwanger bent dat komt dan in het lcd schermpje te staan.

Oh hahaha, ze bestaan dus echt! Hihi! Wij gebruiken hier de term “digitale zwangerschapstest” voor als mensen zich hier op de site melden met de vraag “ben ik zwanger of niet” in de hoop dat we dwars door het computerscherm heen kunnen zien of iemand zwanger is.

Groetekes, Sje

tijdje tussen uitgeweest

heb alles eens zo gelezen ben het wel met kimmetje eens,en moest er wel erg om lachen tis maar hoe je het leest.