quote:
heb zelf maandag ook al een didgitale test gedaan en gisteren een zwangerschapstest die je 6 dagen voor je menstruatie kan gebruiken, was helaas negatief!!
dus vandaar deze vraag...
en Kimmetje ik snap heus wel dat je niets kan zien door je computerscherm, maar was alleen een vraag of je zo vroeg al symptomen kan voelen van een zwangerschap, ik was een beetje naar van jouw reactie!!! reageer dan niet als het niet netjes kan…!!
groetjes sylvia
Hoe moet ik mij een digitale test voorstellen dan ?
In alle topics die hierover gaan hebben wij nog nooit kunnen zeggen dat iemand zwanger is of niet, dus tot zover was enig zoekwerk op deze site misschien wel handig geweest afgezien van het feit dat iemand dat zelf ook had kunnen bedenken. En zoals ook al tig keren vermeld is op deze site, zijn ook de symptomen voor iedereen anders en kunnen we daarmee dus nog steeds niet zeggen of je wel of niet zwanger bent. Er is maar 1 manier om hier echt duidelijkheid over te krijgen en dat is gewoon even een test halen of laten doen !
Dus nee, zo raar vind ik die reacties niet als je je daarbij bedenkt dat het om een volwassen iemand gaat die al 1 kindje heeft. Dan weet je toch ook wel hoe je hier zekerheid over krijgt !
Het gaat er nog niet eens over dat dingen al zo vaak gezegd zijn, maar over het rare feit dat men steeds maar weer lijkt te denken dat wij zo kunnen zien of weten of je wel of niet zwanger bent, beetje gek toch ??? HOE zou ik dat in … moeten weten ? Zou handig zijn hoor, want dan kon ik me huidige baantje opzeggen en voor een kleine vergoeding gewoon vanuit me pc`tje thuis mensen vertellen of ze wel of niet zwanger waren, bespaart ze een testje verder.
Deze site is van Kimmetje en hoe ze ook reageerd, het is zelden goed als het gaat om kritiek. Beetje raar om op je eigen site om niet te mogen of kunnen reageren omdat je anders onder vuur zou liggen. Nee hoor, zo raar vind ik deze reactie van Kim niet, maar ach ik ken dr immers ook …

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!