Ben ik weer!


#1

Ik ben een aantal jaar geleden hier al vaak op bezoek geweest. En nu ben ik weer terug :D!

Ik ben dus Kim, 29 jaar en mama van 2 jongens. Luca van bijna 6 jaar en Thije wordt in september 4 jaar oud.
Sinds een jaar woon in weer alleen en zijn de kinderen maandag, dinsdag en woensdag bij mij plus de weekenden om de week.
Ruim een half jaar heb ik een nieuwe vriend, die ook een zoontje heeft van bijna 3.
Drukke, hectische tijd dus, maar wel eentje die ik niet zou willen missen !!

Soms lopen dingen anders dan verwacht, maar ik kijk altijd naar de toekomst!!
Ik hoop hier weer veel tips te kunnen krijgen, soms gewoon lekker te kletsen en natuurlijk ook tips te geven!!


#2

Welkom terug enne hallo ik ben Michèle, mamma van Morgan van ruim 2.5 jaar.

Ik las net je topic over het ruzie maken en deze. Kinkt inderdaad hectisch, maar ik heb geen echte tips voor je. Ik heb en maar 1 kleine meid en sta op het punt met haar vader te trouwen

Misschien dat andere mamma’s of pappa’s je kunnen helpen.

Groetjes,

Michèle


#3

Thxx Michele!!

Gefeliciteerd!
Wie weet komen er nog meer tips! Probeer vast te houden aan de momenten dat het wel goed gaat, en gelukkig zijn die er ook best veel!!


#4

Dank je wel enne die leuke momenten hou ik hier ook vast zeker als er weer een PP fase is

Groetjes,

Michèle


#5

Hi, welkom terug!

Ik ben de mama van Nora, 2,5 jaar en Evi, 2 maanden. Ik woon met hun papa en de poes en sinds kort 2 vissen in het Westland, lekker aan zee.

Lfs


#6

Welkom terug.

Ik ben Sandra, 30 jaar en ben getrouwd. Samen hebben we 2 zoontjes en wonen we in Noord Holland. Tim wordt eind juni 3 jaar en Daan is 2 maanden.

Groetjes,
Sandra