Ben ik weer

hallo,

pff wat een mannetje heb ik hier… en eigen wil dat wil je niet weten. gillen als ie zijn zin niet krijgt op schoot zitten echt niet, in de box? echt niet neeeee meneer wil alleen maar rond kruipen de video slopen, en ga zo maar doorals je dan boos word gaat ie je gewoon uit staan lachen daar sta je dan met je goede gedrag… gister bij de huisarts ben ik de kamer uitgelopen het was voor peet nog steeds zijn rug maar we konden haar niet verstaan want meneer zetten het toch op een gillen want hij mocht niet kruipen nouuuuu de wereld was te klein…pffff hahahahha straks 2 van die grrrr hahahahaha…

zo moest ik ff kwijt

Tries

hahah kleinwondertje he nou soms zijn het kleine monstertjes!!! hier in huis nog zo een

Kussies

echt waar hoor en dat de uitdrukking op dat koppie bijna echt een monstertje! je schrikt er bijna van…hahahahahha

hahahahahaha

Eva heeft juist eigenlijk een makkelijke periode, ze is alleen supermama-gericht maar das het enige, ze vermaakt zichzelf uitstekend (en dat mag ook wel een keer hoor hahahahahahah)

Liefs en sterkte hihi Els

het is ook niet zo dat ie zich niet vermaakt dat kan ie heel goed… alleen heeft ie dus een eigen wil papa en mama hebben niks te vertellen… nog een voorbeeld jordy kreeg een horntje van een ijsje waar ie lekker op kon sabbelen mama wilde het even omdraaien nouuuuuu het huis was te klein meneer was bang dat ik het afpakte…

Soms staat er letterlijk op het hoofd geschreven: IK BEN EEN ONDEUGEND MANNETJE! Hahaha nee, dat valt mee. Maar een ondeugd ja wel! Wel een lieve natuurlijk… Die op het moment dat ik dit typ zich zo gek gewrongen heeft in zijn stoel, dat ie met zijn voet klem zit, zucht…

Toch, ondanks het sloopwerk, de video banden uit de kast trekkend, de video zelf rausen, de playstation 2 uit de kast op schoot trekken, de stekkers van de tv er uit proberen te halen, aan snoer van een lamp rukkend, de hond pestend, bekers drinken van zijn zus om trekkend, papier uit boeken scheurend, hondenbrokken pakkend, ondanks dit alles en nog veeeeeeeeeeel meer, geniet ik toch meer van deze tijd nog, dan ik met Veronica had… Want oei als ze groter worden, dan worden ze nóg lastiger hihihihihihi (weet dr alles van!)

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

moon ik geloof je gelijk hahahaha… het wordt met de dag erger dus het zal zeker allen maar erger worden… maar ohhh wat kan ik er soms toch om lachen, van binnen dan, want ohhh hij heeft het door hoor, hij probeerd ons nu al uit te spelen door heel lief te lachen naar je als hij wat doet of gaat doen en je heel verliefd aan te kijken… ohhh en dan op je punt blijven staan wat moeilijk… maar ohhh wat hou ik van hem en kan soms tijden naar hem kijken wat ie aan het uit spoken is…

Liefs Tries

Hihi, dat herken ik ook wel… ook tijdens het kattekwaad zijn ze nog om op te vreten…

Maar inderdaad… als ze ouder worden, pffff. Dan komen er ook weleens tijden dat je zo nu en dan wenst dat je ze nooooooit had gekregen

Maar ach, als ze dan eenmaal weer op bed liggen en je gaat even kijken dan wordt je weer helemaal warm van binnen en trek je met een zucht van geluk het dekbed weer recht…

Groetjes van Ma