zo das een tijdje geleden dat ik tijd had om te ikkebennen , heb even het een en ander doorgelezen hier maar nog geen tijd gehad om te reageren.
even een update van alles wat hier gebeurd.
we zijn bezig met een flinke verbouwing, muren slopen 30 m2 hard houten vloer er uit rukken meubels schuren en verfen behangen en sauzen etc etc lekker druk igg
daarnaast druk met mijn groentetuintje en wekelijks zwemmen met een vriendin
ik heb bijna geen tijd om lekker te zitten met een bak koffie en me pc begint langaam aan een vreemde te worden hahaha maar ik vind het heerlijk om zo lekker druk te zijn.
beneden zijn we bijna klaar moet alleen nog sauzen en behangen en de eettafel staat nog te wachten op een verf beurt en dan gaan we boven verbouwen, de houten vloer gaan we schuren en schilderen en leggen we op zolder en dan bouwen we daar de slaapkamer van de oudste
anyway daar ben ik dus mee bezig.
dan nog een leuke opmerking van de kleine die ik toch even met jullie wil delen.
na de psz kwam de vraag of ik een baby wilde kopen dus ik leg uit dat een baby niet in de winkel te koop is maar die groeit in mama’s buik, alleen zit er nu geeen baby in, hij reageerde als volgt… je moet geen baby eten dat doet auw en dat is zielig hahahaha ik nog geprobeerd om het uit te leggen maar uiteindelijk heb ik maar gezegd dat de baby’s op zijn in de winkel hahaha tja ik drong niet tot hem door hoe het nou zat
en volgens zijn juf gaat hij een zangertje worden want zingen kan hij beter dan praten en de meeste grote zangers konden ook eerder zingen dan praten dus wie weet kunnen jullie over een aantal jaar cd’s kopen van mijn kleine man hahaha
nou ik hoop dat ik wat meer tijd ga krijgen om weer lekker mee te kletsen maar omdat de pc binnekort naar boven verhuist zal ik zoiezo wat minder hier zijn.
before you judge me, try hard to love me