Ben ik weer even

hallo dames ,

zoals jullie weten heb ik me even een tijdje niet bezig gehouden met zwanger worden , niet dat het echt lukt hoor maar ik doe mijn best .

Ik heb even iets wat ik met jullie wil delen , of beter gezegt , zou graag jullie mening willen weten overhet volgende.

ik was vorige week overtijd maar werd toch op de 26 e dag ongesteld , normaal een cyclus van 42 dagen , nu heb ik vanmorgen een ovulatie test gedaan en die was positief , net weer een en weer positief , terwijl ik nog wel wat na vloei .

ben nu al 7 dagen aan het menstrueren , wel licht maar normaal heb ik het maar een dag of drie .

Weten jullie waarom dit ineens zo lang duurt en kan je zo snel na een menstruatie al ovuleren ?

ik snap er niets van !

ik hoop dat jullie misschien een verklaring hebben of tips kunnen geven , mijn huisarts zegt dat ik gewoon moet aan kijken wat er verder gebeurt dus daar heb ik ook geen … aan .

ik wil toch wel weten wat de logica hiervan is.

dank jullie wel .

Ja hoor, je kunt zo snel na het begin van je menstruatie alweer ovuleren. Soms is een cyclus heel erg onregelmatig.

Groetekes, Sje

maar kan dat zo verschillen ?
vorige maand de 16 e dag pas , dus heel erg laat voor mijn doen .
en nu de 7 e dag dus juist weer heel vroeg.

Hoi wennetje, ja dat kan zeker hoor. Bij mij zat ik er ook steeds naast en volgens mij was het ook steeds verschillend. Ik denk dat dat ook 1 van de redenen bij mij is geweest dat het zo lang heeft geduurd. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hallo ,
nou vind het maar raar , zit eigenlijk altijd rond dag 13 a 14 , dus dan is dit een hele vroege .
bedankt voor jullie reactie

zat van de week nog te denken aan je… dacht zal ik de vorige topic openen maar … durfde niet … bang dat ik teveel naar boven haalde bij je!

Gaat het verder beetje met je?

Kan je slikt geen pil of iets dus de natuur kan zijn gang gaan en de een is stipt op tijd en de ander heel onregelmatig.

Groetjes,

Michèle