Ben hier al heel lang niet geweest

Weet niet of jullie nog weten wie ik ben, Carina uit Zeewolde. Maar heb het de laatste maanden zo druk gehad met andere dingen, dat ik iedere keer vergat om weer eens naar IkkeBen te komen.

Alles is goed met ons. Kan haast niet geloven hoe snel de tijd gaat. Talitha is alweer 8, Joshua wordt volgende maand 5 en Jonathan is alweer 14 maanden.

Ik ben sinds een half jaar weer heel erg druk met borduren, dit is altijd mijn grootste hobby geweest, maar had er vanaf halverwege mijn laatste zwangerschap geen zin meer in. Maar sinds Oktober of zo, weer helemaal verslaafd.

Ik hoop weer wat vaker hier langs te komen, want dit is toch wel een gezellig cluppie.

Hey Carina! Ik had al eens een topicje geopend (ooit) om te vragen hoe het met je ging enzo.
Leuk dat je er weer bent en ja, tuurlijk weten we nog wie je bent (en anders bekijken we de foto’s van de meeting van vorig jaar gewoon weer )
Fijn dat alles goed gaat bij jullie

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hi Bianca. Wat leuk joh dat je een dochterje hebt. Hoe heet ze? Ga zo even goed het forum doorlezen. De meeting was zeker erg gezellig.

Heb dat topicje dus nooit gelezen. Ben ook van email veranderd sinds September, dus al had er iemande gemailed, had ik het niet ontvangen.

Maar kom toch zeker vaker weer langs.

Ze heet Kaya (zie mijn onderschrift en de banner )
Ze is alweer bijna 4 maanden (gaat snel ) en het is een lekker vrolijk meiske

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Dank je Hibbe.

En nu zie ik het ja, Bianca. Ik zag niets onderaan de ticker, maar keek niet naar boven.

welkom terug carina en wens je weer veel plezier hier

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hoi carina welkom terug .leuk dat je er weer bent . ben blij dat het goed gaat met jullie gaat .ja ja wat gaat de tijd hard he .dat we de meeting een jaar geleden hadden was jonathan nog zo klein .zou het leuk vindt om jullie weer te zien .

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 14 Mar 2006 14:28:04

Hee Carina!!

Ik ben ook een nieuweling, ben hier pas zo’n 2/3 maanden…
Ik ben Mariska, 29 jaar, getrouwd met Nick, mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie en Malin. Dan weet je dat ook weer

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

hoi carina

Ik ben ook een nieuweling zal me even voorstellen.

Ik ben katinka 25 jaar woon samen met gerard
samen hebben we een zoontje van 10 maand.

groetjes katinka

Zal zeker proberen naar de volgende meeting te komen.

Zal even snel wat meer vertellen voor de nieuwelingen. Carina dus, getrouwd met Alan uit Schotland en we hebben 3 kinderen. Talitha, Joshua en Jonathan. We wonen in Zeewolde. Ben zelf in Hilversum geboren.

Als jullie nog andere dingen wil weten, vraag het maar.

Okee!!
Ken ik jou ook weeer

Groetjes Mariska

Welkom terug.
En veel plezier weer hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Dank je. Zal de komende dagen ook weer niet veel aanwezig zijn, omdat mijn schoonouders uit Schotland komen vanmiddag. Ze blijven tot Dinsdag.

gezellig veel plezier met de schoonouders

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Dank je. Ze zullen nu wel onderweg hiernaar toe zijn. Vliegtuig is aangekomen.

veel plezier carina ,

groetjes marielle mama van
10-10-01

ooh!!
Dat wordt vast gezellig!!

Groetjes Mariska

Het was zeer gezellig. Ze zijn al weer 2 dagen weg. HEt huis is weer een beetje op orde. Zijn redelijk bij met de was. Dus het huis is weer voor mezelf. Ook wel weer stil hoor.

Zijn vrijdag nog naar Ballorig in Lelystad geweest. Talitha and Joshua hadden een extra dagje vrijgekregen. Doen we altijd. Dus dat was geslaagd. En gewoon lekker gewinkeld en gekletst en zo.

Ooh… dus het was erg leuk!!!
Wat leuk!!!

Groetjes Mariska