dank jullie wel ik ga vanavond meteen kijken want het is gewoon te veel voor me
bedrag is indedaad enorm groot gewoon niet normaal meer dat ze zo iets kunnen .
gr de mama van leyla
veronique daniels
dank jullie wel ik ga vanavond meteen kijken want het is gewoon te veel voor me
bedrag is indedaad enorm groot gewoon niet normaal meer dat ze zo iets kunnen .
gr de mama van leyla
veronique daniels
Hoi Veronique,
het is inderdaad een hoog bedrag en ik vind het incassoburo erg onredelijk.
Menig incassoburo of deurwaarderskantor staat wel open voor een minnelijke regeling. Ze vinden het belangrijker dat je aflost, dan dat er helemaal geen geld binnenkomt.
Je zou een nette brief kunnen schrijven, met daarin een betalingsvoorstel van jouw kant.
In die brief uitleggen wat je inkomsten en uitgaven zijn en er bewijsstukken van bijdoen.
Op deze manier heb jij schriftelijk op papier staan dat je van goede wil bent.
Ik kan natuurlijk niet in jouw financiële situatie kijken en begrijp dat €250 echt teveel is.
Het bedrag is opgelopen tot €1659, een redelijk voorstel zou zijn een betalingsregeling van €139 per maand, dan ben je er met 12 maand van af.
Een ander voorstel is dat je €100 per maand betaalt en een gedeelte van je vakantiegeld voor deaflossing gebruikt.
Niet ideaal, maar je moet wat.
Succes!!!
groetjes, Liesbeth
ik zit maar ineen bijstands uitkering dus heb niet veel heb net ook mijn lenning
af betaald en een heel jaar maar op 804 geleefd nu zal ik ook niet zo veel krijgen
iets tegen 900 950 euro en daar moet ik dus de lasten van betalen me schuld nu en een kind onderhouden plus nog bootschapen en sparen voor mijn huwelijk.
terwijl dit hele bedrag gewoon ontredelijk is vind ik van orange .
en zeker als ik me bedenk dat het hoofdzakelijk bij orange is die sms last
want mijn moeder zit bij t-mobile orange en die heeft last van die smsjes
mijn zusje heeft het van orange en die heeft ook die smsjes .
ik zelf zit bij telfort en ik heb er helemaal geen gehad nog nooit.
dus ik ga er gewoon voor vechten dat ik er niks voor hoef te betalen .
ik heb namelijk een site gevonden en daar op staat dat de laster en de provider aansprakelijk zijn voor dit gedoe .
en als ze het niet willen begrijpen daar is er nog altijd kassa in de buurt.
en dat is mijn mening op dit moment.
gr de mama van leyla
veronique daniels
Mail anders eens domweg naar de consumentenbond of snuffel eens op hun site. Ik ben er lid van en zal ( hoop vandaag ) er eens even kijken of ik hier iets over vinden kan bij ze. Maar mailen naar hun kun je zowiezo altijd eens proberen.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Als ik google eens even raadpleeg op sms dienst 3322, kom ik er wel bij uit dat deze dienst pas in gang word gezet als je ze zelf eerst een sms hebt gestuurd.!!! Dus wat dat betreft kan ik niet met zekerheid zeggen dat je in je recht staat helaas.
Wat betreft de betaling, tja wat je niet kunt betalen, kun je domweg niet betalen, ook een incassobureau heeft meer aan een schikking met je dan gedonder. Staat het abbonement op je broertjes naam of op de jouwe ?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
het staat helaas op mijn naam omdat mijn broertje het nog niet mag
je moet zeker achtien zijn ,
dus heb ik hem op mijn naam gezet ook met toestemming van mijn ouders .
maar hij is gewoon minderjarig en nee mijn broer heeft die sms dienst niet als eerste gedaan hij kreeg er een en reageerde terug mijn zusje heeft geen beltegoed en die krijgt ze ook en zij kan er niet op reageren maar het blijft wel door gaan en bij mijn moeder precies het zelfde geval zij heeft er ook nooit eentje verstuurd maar krijgt ze ook .
maar bij die sms dienst zit ook een nul zes nummer bij waarvan mij broertje dus dacht dat het van zijn vrienden af kwam .
nou moet ik eigelijk dat nul zes nummer hebben voor mijn advocaat zo dat ik wel verder kan gaan .
gr de mama van leyla
veronique daniels
nog even iets ,
je hoeft nog geen eens zelf te beginnen met sturen ze kunnen jou namelijk ook als eerste een sms sturen .
het mag niet wat ze doen maar het gebeurt wel degelijk zo.
je nummer staat namelijk in database dus daarom krijg je die flkker van reklamen ook aan de lijn als je ze bellen of andere lllige dingen .
je hoeft dus niet zelf te beginnen.
kijk maar op www.sms.startpagina.nl en dan zoeken op prikbord daar staat het ook op die mensen zoeken het blijkbaar uit op een of ander manier het van daan komt
gr de mama van leyla
veronique daniels
Gewijzigd door - Leyla op 02 Nov 2008 12:54:40
Gewijzigd door - Leyla op 02 Nov 2008 12:56:15
kijk eens hier
http://sms.prikpagina.nl/read.php?f=368&i=18783&t=18783
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
ja dank je bianca maar die had ik al gevonden
het is het zelfde adres wat er boven staat alleen bij jou kunnen we er gelijk op .
dus nogmaals dank je
gr de mama van leyla
veronique daniels
oke had ik niet gezien,maar ben je ondertussen al weer wat wijzer
Dylan & Kaitlyn
nee de advocaat zei tegen mij dat ik info moet vinden over dit gebeuren en nu krijg ik vandaag een brief van dat ze alles deed beeindigen ,
dus eigelijk mag ik het zelf uitzoeken
en dat ga ik dus ook doen .
gr de mama van leyla
veronique daniels
Leyla mijn vriend heeft dit ook meegemaakt alleen heeft hij gelukkig geen abonoment dus als er geen geld op staat kun je ook geen problemen krijgen maar telkens als hij opwaardeerde kreeg hij meteen een helehoop betaalde smsjes en was zn tegoed gelijk op…Ook hij had niet als eerst een sms naar hun verstuurd…
Ik begrijp je gevoel van woede en vind het heel erg voor je vooral gezien de situatie…
Ik hoop dat je een oplossing kunt bedenken en dat je alsnog niks hoeft te betalen…
Ik vind het diep triest dat zoiets kan gebeuren en ik vind dat het hun schuld is aangezien jullie niet als eerste een sms hadden verstuurd en daar moet je je gewoon op houden…Het idee over een nette brief schrijven van Lies 33 vind ik een goede oplossing om te beginnen…Ik zou het zeker proberen baat het niet dan schaad het niet…
Heel veel succes liefs joyce
joyce
beste joyce
ik heb nu alles geprobeerd en ik kan er niks meer aan veranderen
beide bedrijven blijven stug volhouden dat mijn broertje zelf begonnen is
en als ik dan vraag om een bewijs daarvan dat hij zelf begonnen is kunnen ze dat niet of liever gezegt willen ze niet .
nou heb ik het met de incasso via mijn advocaat kunnen regelen dat ik 100 euro afbetaal per maand nog veel maar ja dan leef ik nu maar wat van minder geld
gelukkig kan ik vanaf volgend jaar 174 euro af betalen en hoop dan sneller klaar te zijn .
en inderdaad brengt dit een helehoop stres met zich mee en buik pijn en al
ben er echt ziek van .
gr de mama van leyla
veronique daniels
Volgens mij zijn ze toch verplicht om bewijs te overleggen wie met sms-en begonnen is? Wat zegt je advocaat hierover?
Groetekes, Sje
mijn advocaat heeft de zaak gesloten zij heeft jammer genoeg niet veel voor mij gedaan en dan 94 euro betalen voor twee afspraken die ik heb gehad en dat ook met weinig nieuwe info .
maar ja soms denk ik kan ik wel een makkelijke prooi ben voor ze omdat ik toch niet alle regeltjes en wedjes ken .
ik leg me er maar bij meer en betaal gewoon maar af .
gr de mama van leyla
veronique daniels
Ik zou me er niet bij neerleggen en zelfs gewoon aangifte bij de politie gaan doen. Zodra er een aanklacht staat, gaat de politie de tegenpartij dagvaarden en en dan heeft de tegenpartij helemaal geen andere keus dan met bewijzen te komen.
Het moet maar eens een keer afgelopen zijn met die praktijken van die sms-diensten.
Groetekes, Sje
weet je sje het is de laatste tijd een helehoop stres in huis
mijn mannetje en ik zitten te wachten tot zijn papieren klaar zijn en dat hij weg kan waar hij nu werkt hij werkt elke dag zeven dagen per week 12 uur lang en verdient maar 200 euro per week .
ik ben bang als ik nu ga vechten dat ik nog meer mag gaan betalen in 11 maanden ben ik klaar en kan ik als nog gaan vechten dan zorg ik gewoon dat ik tussen die tijd alles heb uit gezocht .
das misschien beter voor ons , ik wil nu een beetje voor uit gaan kijken naar ons huwelijk en daar ook voor kunnen sparen .
gr de mama van leyla
veronique daniels
ben je al bij een wets winkel geweest???
en telefoon maatschappij is je ten allertijde verplicht om een uitgebreid nota te sturen met in en uitgaande gesprekken en smsjes
zal toch ff proberen want het is een hoop geld
Dylan & Kaitlyn
beste bianca
ik heb wel de nota van zon 11 blaadjes van uitgaande gesprekken en sms
maar niet van inkommend maar ik zal er zeker is naar kijken .
want mijn moeder zegt nou ook je moet door gaan om alles uit te zoeken
gr de mama van leyla
veronique daniels