Volgens mij zijn ze toch verplicht om bewijs te overleggen wie met sms-en begonnen is? Wat zegt je advocaat hierover?
Groetekes, Sje
Volgens mij zijn ze toch verplicht om bewijs te overleggen wie met sms-en begonnen is? Wat zegt je advocaat hierover?
Groetekes, Sje
mijn advocaat heeft de zaak gesloten zij heeft jammer genoeg niet veel voor mij gedaan en dan 94 euro betalen voor twee afspraken die ik heb gehad en dat ook met weinig nieuwe info .
maar ja soms denk ik kan ik wel een makkelijke prooi ben voor ze omdat ik toch niet alle regeltjes en wedjes ken .
ik leg me er maar bij meer en betaal gewoon maar af .
gr de mama van leyla
veronique daniels
Ik zou me er niet bij neerleggen en zelfs gewoon aangifte bij de politie gaan doen. Zodra er een aanklacht staat, gaat de politie de tegenpartij dagvaarden en en dan heeft de tegenpartij helemaal geen andere keus dan met bewijzen te komen.
Het moet maar eens een keer afgelopen zijn met die praktijken van die sms-diensten.
Groetekes, Sje
weet je sje het is de laatste tijd een helehoop stres in huis
mijn mannetje en ik zitten te wachten tot zijn papieren klaar zijn en dat hij weg kan waar hij nu werkt hij werkt elke dag zeven dagen per week 12 uur lang en verdient maar 200 euro per week .
ik ben bang als ik nu ga vechten dat ik nog meer mag gaan betalen in 11 maanden ben ik klaar en kan ik als nog gaan vechten dan zorg ik gewoon dat ik tussen die tijd alles heb uit gezocht .
das misschien beter voor ons , ik wil nu een beetje voor uit gaan kijken naar ons huwelijk en daar ook voor kunnen sparen .
gr de mama van leyla
veronique daniels
ben je al bij een wets winkel geweest???
en telefoon maatschappij is je ten allertijde verplicht om een uitgebreid nota te sturen met in en uitgaande gesprekken en smsjes
zal toch ff proberen want het is een hoop geld
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
beste bianca
ik heb wel de nota van zon 11 blaadjes van uitgaande gesprekken en sms
maar niet van inkommend maar ik zal er zeker is naar kijken .
want mijn moeder zegt nou ook je moet door gaan om alles uit te zoeken
gr de mama van leyla
veronique daniels
Ja echt doen hoor! En ondanks dat je hoofd er op het moment niet zo naar staat, laat je geen geld uit je zakken kloppen! Ik zou beginnen met het ontslaan van je advocaat. Die had zich wel wat beter in mogen zetten. En zodra de boel afgehandeld is en de sms-dienst schuldig is bevonden, kun je je advocatenkosten op die sms-dienst verhalen als het goed is.
Kijk anders of het juridisch loket iets voor je kan doen. Zie hier:
Echt, als je er zeker van bent dat je broertje niet begonnen is met sms-en, dan moet je doorvechten! Zonde van die 1600 euro als je die maar klakkeloos aflost. Die sms-dienst lacht je vierkant uit.
Groetekes, Sje
dank je sje hier ga ik zeker wat mee doen en ik gelijk nog wat andere info gevonden als we gaan trouwen wil ik graag wat familie van mijn vriend laten over komen uit turkije en die info staat er ook op heel fijn .
ik ga volgende week met mijn broertje aangiften doen bij de politie , en kijken wat er dan uit komt .
dank jullie wel
gr de mama van leyla
veronique daniels
Ik kom op je schouder zitten als jullie aangifte gaan doen! Hou ons op de hoogte he?!
Groetekes, Sje
Wauw wat een verhaal…
Laat je niet op je kop zitten…
Net wat Sje zegt, ze lachen je vierkant uit als je dat geld zomaar als een kadootje overmaakt…
Lekker makkelijk verdient…
Ik zit op je andere schouder,
Liefs Wendy