Ben helemaal blij met

mijn Turbo Chef van Tupperware! Ik heb geen aandelen hoor, maar wou deze even delen met iedereen, want wow wat een handig ding zeg!

Onlangs had ik een tupperwareparty… Helemaal uit de mode dacht ik, maar ik hoor mijn moeder en tante altijd praten over ‘‘die goede oude tijd’’ en de daarbij behorende goede oude producten Whahaha ik wou ook wel eenw zo’n party, maar aangezien het nogal een stoffig imago heeft en ik niemand ken die dat doet kwam dat er nooit van…

Nou pikte ik toevallig van een collega op dat ze die party’s (tegenwoordig kookstudio) geeft, en al snel was geregeld dat ze ook bij mij zou komen Daar zag ik dus die turbochef, en ik heb hem inmiddels geleverd gekregen. Echt een ideaal dingetje, want je maalt er in 5 keer aan het touwtje trekken een complete maaltijd mee fijn! (Kinderen eten hier gewoon met de pot mee, maar Jessey krijgt bijvoorbeeld haar chili con carne nog wel wat fijner dan wij) Of drie keer trekken voor een maaltijd met veel structuur maar ook een gesnipperd uitje, verse kruiden, ijsblokjes, fruithap etc (smoothy)

Google dat dingetje maar eens, ik raad hem echt iedereen aan! Ik heb hem nu een weekje en gebruik hem dagelijks! Mijn blender/staafmixer op handkracht Haha!

Groetjes Anouk

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ik heb hem idd ook, nooit aan gedacht om hem daarvoor te gebruiken!!!

Hmm, ik heb denk ik de oude variant. Met een deksel die je beide kanten op moet draaien. Ik heb hem voor Merel ook voor de babyvoeding gebruikt. Inderdaad ideaal.

Groetjes Natasja

Lilypie First Birthday tickers

Ja die quickchef had ik ook gezien bij de kookstudio, maar die leek me ook minder ahndig, vooral ook omdat je dan weer zo’n groot ding in de de afwas hebt… Die turbo die spoel ik direct na gebruik even om en hij is weer klaar voor de volgende ronde!

Groetjes Anouk

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers