Ben erweer

Lekker uitgerust, geen tijd nu (1.45uur) om te lezen allemaal maar morgen(vandaag is er weer een dag

superleuk gehad , niets gedaan!!! hahah helaas eerste 1.5 week wel veel regen gehad

Kussies

Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en wat jammer van de regen!!
Binnenkort zien we de foto’s wel hè?? En de uitgebreidere verhalen

Groetjes, Bianca

he welkom terug

ene ben benieuwd naar je vakantie verslag en foto’s

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Heeee Kim, ben benieuwd naar de foto’s en de verhalen!

Groetjes Mim

Heee fijn dat je er weer bent, had ik al gezegt maar doe het nog eens…

Roy toch hoge koorst van de bmr dus huilt al vanaf de middag dus ben er wel en ben er niet

Kussiessssss

Liefs Tries

Hoi Kim.
Leuk hoor van die regen.
Wij gaan zelf 11 januari een weekje(fuerteventura).Maar je de regen die jij hebt gehad kunnen wij al niet meer krijgen.Hahaha..Ben heeeeel benieuwd naar je fotos.
Groetjes Eljada

waar ga je naartoe op fuerteventura? wij hebben het best leuk gehad hoor, maar erg veel te doen is er niet op dit eiland… leuk voor mensen met kleine kinderen en bejaarden, maar voor een terrasje en lekker eten moet je er niet zijn

wij zaten in corralejo en in hotel oasis village

Kussies

hoi kim
welkom terug lekker vakantie gehad buiten de regen om als je maar lekker heb uit gerust

groetjes marielle trotse mama van tanja

Hoi Kim.
Wij gaan ook naar Corralejo.Toevallig hoor!(ik dacht dat jij naar Tnerife was geweest,hoe ik daarbij kom?).Maar wij gaan naar de LObos bahia club.
Gelukkig zijn wij ook niet van die terras gangers.Heb ik geen geduld voor.Er zou bij het hotel een miniclub zijn,dus dat is leuk voor Niels.
Kun je daar een beetje leuk fietsen?En hoe is het strand???Ik las in de folder van het reisbureau dat er veel rotsen zijn.Kun je eigenlijk wel in zee of is het daar te koud voor(ben een koukleum hoor).
Enne zet je er nog fotos op?Ben benieuwd!
Groetjes Eljada

fietsen kan je bij elk hotel huren , mountainbikes met kinderzitjes,strand van corralejo is redelijk vies vond ik en water heb ik niet gevoeld, net buiten corralejo ligt het dunen strand, heeeeel groot en mooi saharazand strand, was ons te ver weg omdat het elke keer wel regende tussentijds en we zitten natuurlijk ook met een baby van 5 maanden, maar dat strand is zeeer mooi, wel lachen toen we wegreden van ons hotel met de bus naar het vliegveld gingen viel ons pas op dat de helft daar op het dunen strand geen badkleding droeg…

Kussies

Poedeltjenaakt

Kussies

Hihihi !!!
Dat is tenminste duidelijk, hahaha!!

Groetjes, Bieb

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=938

Kussies