Nou Rico slaapt s’middags dus niet meer dat weten jullie, ik leg hem wel gewoon in zijn bed.
zo ook vandaag. Ik hoorde hem in het begin nog even spelen dus ik denk; hmm ga ik wat uitrusten zelf en als het te gek wordt haal ik m wel.
Maar op den duur was het zo stil dus ik vermoedde dat hij gewoon in zijn bedje gekropen was en was gaan slapen.
ik wilde net even checken, dus doe de deur open en toen KNAL! kei hard tegen iets hards aan. ik denk: wat is dat nou? ik dacht dat hij gewoon iets ervoor had gezet ofzoiets.
keek ik omlaag zag ik rico liggen! de deur is dus met een knal tegen zijn hoofd terecht gekomen en hij LAG al zo.
hij reageerde helemaal niet op me toen ik hem riep en toen begon ik bijna te janken omdat ik dacht dat er wat ergs met m was.
komt hij ineens overeind: en zegt hij vragend…Ja???
ik zo: och schat verdorie ik schrok me de pleures! (Normaal zeg ik zoiets niet hoor! maar ik schrok echt!!) toen tilde ik hem van de grond, legde hem in bed en toen pas zei hij: auw… en wreef over zn hoofd. ik vroeg of het heel zeer deed en hij zei : pijn rug… boem haartjes. ja die pijn in zn rug snap ik wel als je op de grond ligt te slapen, en die boem haartjes… zal wel van de deur gekomen zijn. gerum. ik vroeg of hij nog wilde slapen en hij zei ja…
Ik voel me echt lullig! maar weet dat ik er ook niks aan kan doen.
hij was dus waarschijnlijk geowon in slaap gevallen voor de deur op de grond… want poohbeer lag er ook bij
ik ga maar weer is kijken want hij is alweer een tijd stil… hopen dat hij nog in bed ligt.
Gewijzigd door - MamavanRico op 22 Jan 2011 14:34:01