Ben erg geschrokken:(

Nou Rico slaapt s’middags dus niet meer dat weten jullie, ik leg hem wel gewoon in zijn bed.
zo ook vandaag. Ik hoorde hem in het begin nog even spelen dus ik denk; hmm ga ik wat uitrusten zelf en als het te gek wordt haal ik m wel.
Maar op den duur was het zo stil dus ik vermoedde dat hij gewoon in zijn bedje gekropen was en was gaan slapen.
ik wilde net even checken, dus doe de deur open en toen KNAL! kei hard tegen iets hards aan. ik denk: wat is dat nou? ik dacht dat hij gewoon iets ervoor had gezet ofzoiets.
keek ik omlaag zag ik rico liggen! de deur is dus met een knal tegen zijn hoofd terecht gekomen en hij LAG al zo.
hij reageerde helemaal niet op me toen ik hem riep en toen begon ik bijna te janken omdat ik dacht dat er wat ergs met m was.
komt hij ineens overeind: en zegt hij vragend…Ja???
ik zo: och schat verdorie ik schrok me de pleures! (Normaal zeg ik zoiets niet hoor! maar ik schrok echt!!) toen tilde ik hem van de grond, legde hem in bed en toen pas zei hij: auw… en wreef over zn hoofd. ik vroeg of het heel zeer deed en hij zei : pijn rug… boem haartjes. ja die pijn in zn rug snap ik wel als je op de grond ligt te slapen, en die boem haartjes… zal wel van de deur gekomen zijn. gerum. ik vroeg of hij nog wilde slapen en hij zei ja…
Ik voel me echt lullig! maar weet dat ik er ook niks aan kan doen.
hij was dus waarschijnlijk geowon in slaap gevallen voor de deur op de grond… want poohbeer lag er ook bij
ik ga maar weer is kijken want hij is alweer een tijd stil… hopen dat hij nog in bed ligt.

Gewijzigd door - MamavanRico op 22 Jan 2011 14:34:01

Oh kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig is het verder allemaal goed afgelopen. Niet schuldig voelen, je kon er niks aan doen. Straks gewoon lekker knuffelen als die kleine man uit bed komt.

Mijn broertje is in de peutertijd een keer in slaap gevallen bovenaan de trap. Was naar boven gekropen, op de voorlaatste trede blijven zitten en met zijn hoofd op de overloop in slaap gevallen. Toen heeft mijn moeder ook een hartverzakking gekregen.

Groetekes, Sje

Jeetje meid ik had me ook kapot geschrokken hoor en zeker als je niks hoort steeds. Wat Sje zegt ff lekker knuffelen en hij is het denk ik weer vergeten.

Groetjes,

Michèle

Dat verzin je toch niet? Jeetje, dat is zeker schrikken. Dat had je gewoon niet kunnen weten. Lekker knuffelen met je kleine ventje en hij houdt er hopelijk niets aan over!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jee, je schrikt je wild als je zo’n klap maakt!

Heeft hij daarna nog geslapen? Of slaapt ie nog steeds?

Maar wat een vreemde plek om in slaap te vallen?

Groetjes van Sascha en Senne

ja inmiddels van de schrik bekomen rico heeft niet meer geslapen, hij heeft geen bult of iets dergelijks alleen een rode vlek. ik hoorde hem kei hard lachen op de slaapkamer toen ik mijn eerste bericht hier had verzonden dus ik heb hem eruit gehaald, met hem geknuffelt en gevraagd waarom hij voor de deur was gaan slapen.
hij keek me aan en hief zijn schouders op.
ik zo: heb je nou op de grond geslapen?
hij wist het niet volgens mij volgens mij kan hij zich er niet echt iets van herinneren. ik heb wel honderd kusjes op zijn haartjes gegeven waar de rode vlek zit. ik vroeg of hij nog wist dat de deur tegen zijn hoofd gekomen was maar toen zei hij nee en schokschouderde weer. hij was wel helemaal beduust zovan: ???
wat is er gebeurd…

@SJe: jeetje dat is ook wat! dan zou ik me ook lam geschrokken zijn… dan is dit nog niets je zou maar es van de trap af vallen gerum.

@Mriek: nee dit verzin je niet nee maar hij kan uit zijn bed nu he, ik denk dat hij heel moe was want hij was vanochtend om kwart over 7 al wakker (vroeg vergeleken bij normaal half 9 / 9 uur…) dus ik denk dat hij tijdens het spelen bij de deur is gaan zitten omdat hij weg wilde ofzo. en pooh bij zich had en gewoon zo moe was dat hij in slaap gevallen was. Ik denk wel dat hij zittend in slaap is gevallen maar gewoon om is gekukelt tijdens het slapen ik bedoel… zittend nviel hij vaker in slaap in zijn ledikant. en als je op de knoerharde vloer gaat liggen neem ik aan dat je meteen weer opstaat om in bed te liggen. zittend is dat nog niet zo erg.
maar jee zeg… wat een rare bizarre toestand.

@Michele ja dat vond ik nog het engste, ik dacht dat ik hem door de klap knock out gekregen had maar hij lag gelukkig gewoon zelf te slapen

Ahhh…gerum voor Rico maar ook voor jouw hartje!

Lekker knuffelen ja.

Gr, Danielle

Ik kan me voorstellen dat je erg schrok! Rico doet wel gekke dingen sinds hij zijn grote bed heeft zeg! Maar Eef doet het ook hoor (tuurlijk!) en daarom maak ik voortaan altijd heeeeel voorzichtig de deur open. 9 van de 10x ligt ze er ook voor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Goh, dat is me ook wat, zo’n mannetje achter de deur in slaap gevallen. Gelukkig is het goed afgelopen en misschien was het ook maar goed da tie sliep toen de deur tegen hem aan kwam, heeft ie er niet zoveel van meegekregen.
Hier ook eentje over gegaan naar een groot bed, eerste week was het smiddags ok feest, constant uit bed komen, daardoor niet geslapen en savonds zo moe dat ie er wel in bleef. 2e week was het smiddags en savonds feest. Ik ben toen smiddags een paar keer bij de deur blijven staan, met de deur helemaal open zodat als hij uit zijn bed wilde klimmen ik er meteen bovenop zat. Ik mag eht afkloppen, dat heb ik een paar dagen zo volgehouden, maar meneer komt nu niet meer zijn bed uit behalve nadat hij wakker geworden is! Ik denk dat het voor hem een drempel is nu de deur in eerste instantie helemaal openblijft, dan hebben wij meer controle, dus is het voor hem niet leuk, hij slaapt ook beneden nu. s Avonds gaat er een haakje op de deur als hij eenmaal slaapt zodat hij de volgende ochtend niet het huis door gaat terwijl ik nog boven in bed lig. Misschien is het voor jou ook het proberen waard om hem een paar keer op heterdaad te betrappen door bij de deur, met de deur open te blijven staan??? Hier heeft het gewerkt.
Succes en sterkte ermee.

Lfs

@Rainbow; heb jij foto’s van Eef dr bedje? ben benieuwd! haha ja en hoe kon het ook anders he, 1 van de 3 ling

@Wieb: bedankt voor de tip! nou s’middags vind ik het niet zo erg als hij niet wil slapen dat deed hij ook amper meer in zn ledikant. maar s’avonds blijft hij gewoon liggentot nu toe… en hij sliep vanochtend ook gewoon tot 9 uur! heerlijk!