vrijdag heb ik mijn versandkies laten trekken ik had er al van vorig jaar last van ,
toen ik een tandarts gevonden had en ik mijn probleem had voor gelegt was er volgens hun niks aan de hand maar ik had wel een hele hoop gaatjes ,
en ontstokentandvlees .
van het tand vlees klopte dit heb ik gekregen toen ik zwanger was van mijn dochter hier voor heb ik een speciale tandpasta en mondspoeling gekregen ,
hierop reageerde ik heel slecht en kreeg last van ademhalings problemen en alles zette op in mijn mond .
nou ben ik daar optijd weg gegaan met een smoes .
nu heb ik gelukkig een nieuwe gevonden met veel moeite ( een hele lieve tandarts )
zij keek erna en deed er niet meer aan komen tot ik verdooft was wat bleek nou mijn tand was eerst al een paar keer afgebroken en toen is er een groot gat onstaan , ze schrok ontzettend want deze kies is al een hele tijd zo en snapte niet dat de andere tandarts er niks aan gedaan hebben dit hadden ze moeten zien en zeker omdat ik het al aangegeven had.
met mijn tandvlees komt het ook allemaal in oorde daar moet namelijk een specalist bij komen om het te verhelpen anders gaat het niet weg.
de gaatje dat zijn er maar drie omdat daar nieuwe vullingen in moesten.
voor de rest ziet mijn gebit er goed uit niks op aan te merken .
als ik daar was gebleven had ik gewoon een slager op mijn los gelaten ik ben er echt boos over het had mij veel tijd en moete bespaard als het in een keer goed was bekeken en er iets aan gedaan was
op dit moment zie ik eruit als een halfe hamster hihihi
gelukkig had ik de andere kies nog niet laten trekken want dan was ik een hamster geweest.
gr de mama van leyla
veronique daniels