Hey,
Na lange tijd afwezig te zijn ben ik er ok wer niet vaak,heb heel veel meegemaakt meiden,ben weg uit assen gelukkg,veel probemmpjes en zit ergens voor mijnveiligheid.
meiden als jullie meer willen weten mail me efe prive
lifs angelique
Hey,
Na lange tijd afwezig te zijn ben ik er ok wer niet vaak,heb heel veel meegemaakt meiden,ben weg uit assen gelukkg,veel probemmpjes en zit ergens voor mijnveiligheid.
meiden als jullie meer willen weten mail me efe prive
lifs angelique
Gezellig dat je er weer bent.
Je vertelde destijds idd alles over je situatie met je kids en je nieuwe vriend. Hoop in ieder geval dat met jou en de kinderen alles goed gaat.
Sterkte met alles!
Groetjes,
Sandra
Hoi,Sandra,
Met mij en ekids gat het goed gelukig het contact komt weeer opgang,min exvriend
uit assen is een echte kl heeft me overal in beperkt heft me veel pijn gedaan.
Meneer had geen geld om mijn kids te bezoeken maar wel voor zijn eigen kinderen.
heeft mij veelpin gedaan onder invloed
gr angelique
Vervelend dat hij je pijn heeft gedaan. Maar hij is dus de stiefvader van jouw kinderen? Mag ik vragen waar de echt vader is?
Liefs
nee gelukkig is d ecte papa nog daar woont de jongste,mijn exvriend is nooit
stiefvader geweest.
Aha, maar dan is het toch ook niet erg dat hij jouw kinderen niet heeft opgezocht lijkt mij?
Liefs
gelukkig niet zo’n iemand sorry dat ik het zeg hoort geen kids te hebben ,na wat hij mij en zijn ex heeft aangedaan,ben nu achteraf blij dat hij mijn kinderen nooit heeft gekend
Wat fijn dat het nu met jou en de kids goed gaat. Weet nog wel dat je op een gegeven moment geen contact meer had met je eigen kinderen. Fijn dat je het contact met je kinderen weer aan het opbouwen bent.
Nogmaals sterkte!
Groetjes,
Sandra
ben der ok superblij mee hoor,komt wel goed allemaal mijn ex en ik staan op zeer
goede voet op dit mment voor de kid is het ok beter zo