Ben er weer!

Nou eigenlijk was ik er woensdag al weer, maar ook erg druk en nog niet aan ikkeben toegekomen.
Danny en ik hebben drie heerlijke dagen in Zandvoort aan zee gehad. Leuk hotel en heeerlijk weer! Ik ben zelfs een beetje bruin geworden, haha
Joey heeft het ook helemaal naar zijn zin gehad bij mijn ouders op de camping. De drie dagen voor we naar Zee gingen was ik ook al met Joey bij mijn ouders op de camping geweest en dat was ook al heel gezellig, dus ik heb me geen moment zorgen hoeven maken of het daar wel goed zou gaan met slapen enzo. Want daar zat ik voor die tijd wel over in hoor… Mijn vader snurkt zo ongelovelijk hard! En die ligt daar nog geen meter van Joey af met alleen zo’n heel dun wandje er tussen, maar wonder boven wonder slaapt hij er gewoon door heen! En wij thuis altijd maar sluipen over de overloop als wij zelf naar bed gaan, haha!
Nu zijn we al weer twee dagen thuis, lekker met z’n drietjes nog even genieten want Danny moet maandag al weer werken en ik heb nog een hele week Nou ja genieten kan ik ook niet helemaal, want pfffff wat is het toch warm! Ik loop maar heen en wewer tussen zwembadje en tuinstoel… Joey kan gelukkig wel goed tegen de warmte, die is net zo vrolijk, en bruin dat 'ie is geworden! En we laten hem echt niet in de zon hoor, en zeker niet zonder zonnebrandcreme, maar hij heeft de huid van zijn vader… Alleen tussen al die ‘vetrolletjes’ op armen en benen is het wit Er grappig gezicht!
Nou ik ga eens even lezen wat er allemaal gebeurd is op het forum, ik heb heel wat gemist lijkt het…

Lilypie

Lilypie

Welkom terug. En wat lekker dat jullie een paar daagjes met z’n 2tjes zijn weggeweest & Joey heeft zich dus prima vermaakt bij opa en oma. Heerlijk hoor!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha leuk is dat he dat bruin zijn. Morgan heeft dat ook.

enne vanavond vanavond zou het weer af gaan koelen

Oh enne morgan kun je ook een bom bij af laten gaan als ze eenmaal slaapt.

Groetjes,

Michèle

welkom terug en fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad en hier nog 1 die blij is dat het afkoelt

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie