hallo allemaalllllllllllllllllllll
we zijn weer thuis,afgelopen donderdag al,maar nu ff tijd om berichtje neer te zetten…
we hebben geen fijne vakantie gehad helaas,niet door het weer maar ik heb 10 dagen op bed gelegen met dubbele longontsteking.begon de 1e dinsdag al,we moesten naar huis voor het ziekenhuis en voelde me al niet lekker,terug op de camoing ben ik op bed gaan leggen en werd steeds warmer,heb tot donderdag alleen maar geslapen…donderdag nacht had ik het zo benauwd dat ik niet kon slapen,vrijdag dokter en ja hoor dubbele longontsteking de koorts was ook nog niet gedaald was al vanaf dinsdag ruim 40…daarna heb ik zekker nog tot dinsdag geslapen en daarna ben ik en beetje gaan op zitten en ook weer gaan eten wat dat deed ik ook niet meer…donderdag ben ik weer voor het eerts naar buiten geweest,uit de wind in de zon en daarna langzaam op gebouwd,en ja donderdag al weer naar huis…
de kids hebben zich gelukkig wel goed vermaakt,heerlijk gespaald,en gelukkig dat de camping een recreatie team heeft dus heel de dag wat te doen…en ja wel ze zijn 3x naar het strand geweest,meer zat er helaas niet in voor ze…dat vonden ze wel erg jammer.
toen ik me goed voelde zijn we gaan midgetgolven met ze,hadden ze toch het idee we komen van de camping af…
zal kijken of het zo lukt om foto’s erop te zetten,maar eerst ga ik alles ff bijlezen,deed gisteren al een poging het was heerlijk veel hahahha
schrok wel dacht dat ik verkeerd zat hier,maar het ziet er gaaf uit de nieuwe look,lekker fris die kleuren.