Ben er weer

hallo allemaalllllllllllllllllllll

we zijn weer thuis,afgelopen donderdag al,maar nu ff tijd om berichtje neer te zetten…

we hebben geen fijne vakantie gehad helaas,niet door het weer maar ik heb 10 dagen op bed gelegen met dubbele longontsteking.begon de 1e dinsdag al,we moesten naar huis voor het ziekenhuis en voelde me al niet lekker,terug op de camoing ben ik op bed gaan leggen en werd steeds warmer,heb tot donderdag alleen maar geslapen…donderdag nacht had ik het zo benauwd dat ik niet kon slapen,vrijdag dokter en ja hoor dubbele longontsteking de koorts was ook nog niet gedaald was al vanaf dinsdag ruim 40…daarna heb ik zekker nog tot dinsdag geslapen en daarna ben ik en beetje gaan op zitten en ook weer gaan eten wat dat deed ik ook niet meer…donderdag ben ik weer voor het eerts naar buiten geweest,uit de wind in de zon en daarna langzaam op gebouwd,en ja donderdag al weer naar huis…

de kids hebben zich gelukkig wel goed vermaakt,heerlijk gespaald,en gelukkig dat de camping een recreatie team heeft dus heel de dag wat te doen…en ja wel ze zijn 3x naar het strand geweest,meer zat er helaas niet in voor ze…dat vonden ze wel erg jammer.

toen ik me goed voelde zijn we gaan midgetgolven met ze,hadden ze toch het idee we komen van de camping af…

zal kijken of het zo lukt om foto’s erop te zetten,maar eerst ga ik alles ff bijlezen,deed gisteren al een poging het was heerlijk veel hahahha

schrok wel dacht dat ik verkeerd zat hier,maar het ziet er gaaf uit de nieuwe look,lekker fris die kleuren.

Heeeeeeeeeeey tof dat je er weer bent ( is zo stil hier ) maar goh wat sneu zeg dat je dan zo ziek was. Echt niet leuk op je vakantie, hopelijk gaat het gauw weer beter. ( whahahaha viel trouwens niet te missen dat je er weer bent, gezellie hoor !!! )

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ohh Bianca toch!
Nou hopelijk voel je je snel weer de oude!
Leuk dat je er weer bent, het was idd erg stilletjes

Groetjes Nathalie & Co

Jammer dat jullie vakantie een beetje in het water is gevallen.
Toch leuk dat je weer terug bent.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Jee, dat is niet niks zeg, een dubbele longontsteking en dan ook nog eens als je op vakantie bent
Gelukkig dat de kids zich dan wel lekker vermaakt hebben.
Ik had trouwens ook net in de gaten dat je terug was, hahahaha!
Wat een hoop actieve topics opeens zeg
Wel gezellig weer!
Twee Bianca’s is toch een stuk minder stil dan maar 1 Bianca

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hoi bianca fijn dat je er weer bent .wat een toestand zeg een dubbele longontsteking .gaat het nu een beetje met je .en je been zat ook al niet mee .o o meid sterkte .en ik merkte aan de reacties dat je er weer was ahhahahahhahha gezellig

groetjes marielle mama van tanja

Ja, die operatie komt nu wel dichtbij hè ?
Ben je wel voldoende opgeknapt?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Sjonge een dubbele longontsteking, dat is niet niks! Doe t rustig aan

Groetjes, Els

wat rot van je vakantie zeg! hoe voel je je nu? zal wel niet min zijn !! hoop dat je vlug hersteld!!

liefs jessica

He bah een dubbele longontsteking
Doe het maar lekker rustig aan
Sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

he vakantie ganger!
rot voor je zeg, had je een andere vakantie gegund met veel mooi weer en bruine koppies, niet deze ellende!
Vind het leuk dat je het nieuwe ikkeben leuk vind! hopelijk zie je ook alles bewegen, wat die arme nathalie niet kan…
alles beweegt en maakt geluid ook nog een s een keer als je met de muis erover heen gaat!

groetjes Kim, mama van

en

kim,

geluid ik hoor niks waar moet ik wat horen als ik bij die boven in met met me muis gaat ???

allemaal bedankt voor het medeleven,ja voel me nog steeds rot,als ik veel loop (lees strompel) dan ben ik uit geput en heb ik het erg benauwd,gisteren bij ha geweest recht zat nog wat dus bijna is het schoon…ziekenhuis ben ik ook geweest vandaag extra controle voor morgen ,mag gelukkig geopereerd worden,het bed mag dan omhoog,want als ik plat leg dan krijg ik hoest buienen en erg benauwd

hoop dat over maand of 3 alles achter de rug is en gaan we er lekker ff tussen uit

Begrijp ik goed dat de operatie morgen al is?? Jee, dat is snel gegaan zeg!
Nou, ik weet niet hoe laat je er morgen moet zijn (meestal vroeg) en of je dit dus nog leest, maar bij deze: heeeeel veel sterkte!!!
Ik zal zeker weten aan je denken!

ja bieb morgen al pfffffff,moet er om 07-15 zijn en zal dan ook vroeg geholpen worden hoop ik

Ik kan me je zenuwen erg goed voorstellen!
Heel veel sterkte!
Voor je het weet ben je weer thuis!