Pfff voel me niet echt toppie…
Begon gistermorgen eigenlijk al wat…
Het leek alsof ik de hele nacht met m’n mond open had gelegen, zo droog en een beetje geïrriteerd, maar naarmate de dag ging het best, op m’n werk niks geen last gehad ofzo…
Gisteravond kreeg ik weer zo’n droge keel…
Nou vanochtend was het nog een stukkie erger, hoofdpijn, snotneus, en vooral koppijn!
Vanmiddag paracetamol genomen, en daarna ging het wel weer, net in de makro werd het weer erger en nu heb ik weer koppijn, dus zo maar weer een molletje en dan naar bed!
Hopelijk zakt het weer weg en word ik niet ziek ofzo, bah geen zin in!
Het voelt alsof ik flink verkouden word, maar meestal zet een verkoudheid bij mij niet door, hopelijk nu weer niet…
Tis echt jaaaaren geleden dat ik een verstopte neus heb gehad, en tig zakdoeken op een dag versleet!
Ik heb wel maagpijn een beetje is de spanning denk ik.
We hebben ruzie met ons moeder, nou ja zij met ons…
Demi is echt niet te hebben zo vervelend, als het madam niet zint is het mis, en zo is het eigenlijk alweer een week of 4 á 5 aan de gang, echt té erg, maar ja als ik dat elke keer hier neer moet zetten, dan word het forum gevuld met verhalen over vervelende Demi, das niet de bedoeling vind ik
Nou ja ik zit in elk geval op een punt dat ik denk, wat moet ik met haar, waar kan ik met haar heen, wat mij betreft vertekt ze vandaag nog
Maargoed dat weten jullie waarom ik effe wat minder reageer enzo…
Niet dat ik geen belangstelling heb dus…
Groetjes Nathalie & Co