Ben effe niet zo actief

Hallo mede ouders!

MJ is de afgelopen dagen even niet zo actief bezig geweest.
Maar er zijn hier nogal wat toestanden/ruzie i.v.m met de verkoop van ons vorige huis (niet tussen ons hoor) Maar onze ex-huisgenoot die de winstverdeling niet helemaal vertouwd?! (lekker hoor na 12 jaar vriendschap)
Dus dat moet eerst maar weer eens opgelost worden.

Groetjes Papa van Ruben.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

oje succes

groetjes Kim, mama van

en

Oei, dat lijkt me niet zo leuk nee, zeker niet na 12 jaar vriendschap.
Succes en fijn dat je even kwam melden waarom ze er wat minder is.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hoop dat het snel opgelost is. Denk je dat je lekker verhuist bent, krijg je dit op je dak.
Veel succes!

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

Das niet leuk, hoop ook dat het snel opgelost is. Succes.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

He getsie, nou succes he !
Hoop voor jullie dat die vriendschap niet stuk gaat door dit !

jeetje dat is niet leuk hoop dat het opgelost word want zou zonde zijn van 12 jaar vriendschap he

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Niels vertelde me vanmorgen net dat hij gisteren even een berichtje had geplaatst, toch wel lief!

Maar de vriendschap is kapot, ik was er zelf niet bij want ik was wel zo verschrikkelijk kwaad dat het me beter leek om even ergens anders met Ruben te zijn.

Niels heeft hem voor het blok gezet en een pak geld in zijn handen gedrukt met de mededeling even te tekenen onderaan een contract, en dat deed hij gelukkig, dus bij deze heeft hij een klein bedragje gekregen en met het contract afstand gedaan van de rest ppppfffffff…en toen hij weg ging kreeg Niels nog een hand met de vraag even goeie vrienden, waarop het antwoord ijskoud Nee was, en hij met een verslagen hoofd weg ging, en geen woord meer kon uitbrengen.
dus ik hoop zo dat dit het einde van al het gezeur is! ben er echt zo misselijk van.

Nu wil ik me lekker op mijn gezinnetje storten en dit allemaal zo snel mogelijk vergeten.
Want er is er bijna 1 jarig en dat laat ik hier niet door verpesten!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ik hoop dat die gene ze lesgeld heeft geleerd .en jullie met rust laat .gauw genieten van je gezinnetje marianne,en de rest laten waaien

groetjes marielle mama van
10-10-01

En toch kan ik me voorstellen dat zoiets je niet koud laat.
Balen hoor, 't is toch 12 jaar vriendschap.
Wat kan iemand dan toch ineens tegenvallen…maf is dat eigenlijk.
Nou ja, jullie hebben het gehad en inderdaad, lekker op de a.s. verjaardag concentreren, veel leuker!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya