Ben dr weer.... een beetje

Hallo!!!

Ben weer terug uit het zh, kan nog niet echt zitten door de buikwond enzo dus tis ff snel…maar alles is helemaal goed! Moet nog herstellen en aansterken uiteraard maar goed, ben helemaal verliefd op mn kleine mannetje

Bevallingsverslag… lees niet als je nog moet haha!

Donderdag was ik bij het zh voor een ctg, maar die was veeeeel te vlak (strak) dus de gyn erbij en die zei: we gaan m halen. Ik schrok me rot, had echt op die maandag gerekend. Dus gelijk opgenomen op de kraamafdeling, getoucheerd daar, had net 1 cm en half verweekt, ik al blij das nl verder dan ooit zo aan t begin hihihi. Dus ze zouden me de volgende dag gel geven, zo gezegd zo gedaan, de ochtend erop naar de verloskamer en gel erin, wel wee-tjes maar niet enorm pijnlijk, mooie regelmatige golfjes op de ctg. 's Middags weer getoucheerd, en ietsje vooruitgang maar niet genoeg, weer gegeld, en nu ook infuus voor suiker (met insuline en glucose) gezet want ze verwachten echt dat t zou doorzetten, weeen werden wel erger. Infuus 7 keer misgeprikt door 3 verschillende personen, lang leve het vocht vasthouden whahahahaha!! (en nu blauwe armen dus) Nou ja, savonds nog steeds niks meer ontsluiting dus ik kreeg slaappilletje en mocht op de verloskamer slapen. Smorgens weer gel, dit keer ergere weeen dus had echt heeeeeel goede hoop. Moest wel constant aan t ctg, bloedirritant want kon zo niks opvangen. Smiddags geen mm erbij, pffff…weer gel… savonds weer niks erbij, dus weer gel en een spuit pethidine om op te slapen. De volgende ochtend hebben ze een ballonnetje achter mn baarmoedermond gezet die eruit plopt (omdat ie vastgezet wordt aan je been) met 2 cm. En gelijk een infuus met wee-opwekkers dus kreeg ook gelijk een ruggenprik. Nou tijdens die ruggenprik voelde ik de catheter eruit ploppen, Binnen een uur dus! Hoera!! Het echte werk ging beginnen!!! Vliezen gebroken, hartdingetje op babies hoofd dus EINDELIJK een band weg, geen stuitpijn meer (zolang hetzelfde liggen en rugweeen, ik kon echt alleen maar janken op t laatst) en die ruggenprik deed t ZO goed!!! Ik voelde me echt de koningin van de verloskamers hahahaha!!! Nou ja ik was dus iets te relaxed want de ontsluiting schoot niet enorm op. Om 8 uur savonds had ik maar 5 cm en om half 10 6…das wel echt traag want ze hadden het infuus al urenlang 1,5 keer zo hoog als normaal maximaal staan. En de baby vond de weeenpieken ook vaak niet zo fijn meer … Dus gyn gebeld (had wel ass gyn) en die riep gelijk het ok team bijeen, het had al lang genoeg geduurd vond ie…

Nou om half 11 naar de ok, gelukkig had ik die ruggenprik al!!! Daardoorheen heeft de aneasthesist de verdoving gegeven. Nou binnen no time, om 22.43 hoorde ik Floris zn eerste huiltje snif En na 5 min mocht ik heel even met m knuffelen op de ok, en om 23,10 (SNEL!!! vond ik dan he!) lag ik alweer op de verloskamer met m te knuffelen!!! HEERLIJK!!! En die herkenning, ongelooflijk! Tis zo’n heerlijk klein kaboutertje, supersupersuper!! Ben helemaal verliefd op m!

Nou t herstel gaat goed hoor, alles doet zeer nog maar het gaat elke dag beter, door die drie dagen ervoor ben ik nog meer gevloerd denk ik (en zeggen de deskundigen LOL) Bv is nog niet goed op gang maar ook dat is normaal met een ks zeggen ze, we doen ons uiterste best iig hihihihihihihihi

Liefs, Els

Oh meis wat een verhaal.
Ben blij dat je weer thuis bent.

Geniet van de kraamtijd en geef de kinders een dikke knuffel van ons.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Jee, zoiets moet je inderdaad niet lezen als je nog moet… (kan dr niks aan doen maar ik lees best wat overeenkomsten met mijn bevalling van Steef destijds, pfff )
Meis, ik ben blij dat je het allemaal achter de rug hebt!
Nu heeeeeeeeeeerlijk genieten van dat super mooie kaboutertje van jullie
Hoe reageren Eva en Kasper op hun nieuwe broertje?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 03 Aug 2006 20:38:42

Jeetje Els, dat is me nogal een bevalling geweest! Neem maar goed de tijd om te herstellen en forceer niks! Heb je genoeg hulp, zeker ook met het oog op de andere 2 kleine moppen?

Gelukkig is in elk geval alles goed met Floris, dus dan knap je als moeder ook al sneller op!

Groetekes, Sje

He bah meissie, dat was dus echt niet tof voor jullie. Maar inderdaad nu dat heerlijke mannetje erbij en de rest maar gauw vergeten. Hoop dat je heel veel toffe hulp hebt en weer gauw een beetje opknapt. Wel erg leuk dat je even komt vertellen. Dikke zoen voor jullie en een hele dikke voor Floris en tot gauw maar weer.

Jee Els, wat een verhaal! Toen Kim schreef dat ze nog steeds kippevel had dacht ik al wel dat het geen gemakkelijke bevalling was geweest. Maar dit was wel heel heftig. Wel weeen en bijna geen vordering van de ontsluiting lijkt me heel frustrerend, en dan ook nog continue aan de ctg moeten liggen…

Gelukkig zijn jullie nu weer thuis en geniet je wel volop van je prachtige kleine mannetje. Kalm aan en een spoedig herstel toegewenst!

Groetjes, Thirza

Lilypie Derde Ticker

Oh wat een verhaal zeg!!
Héél zwaar lijkt me!
maar het belangrijkste jullie ‘kaboutertje’ is er en heerlijk gezond, dus het was het waard toch??
geniet lekker van de kraamtijd!!

Groetjes Nathalie & Co

Jeetje mina wat een verhaal zeg. Maar goed je hebt je kleine wondertje.
Laat je thuis lekker verwennen. Ik hoop dat je een leuke kraamhulp hebt!

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

Nou Els, dat is maar weer achter de rug he? En nu heb je een lief mannetje erbij!
Geniet ervan!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

Nou zeg dat is wat geweest maar gelukkig nu alles achter de rug en een gezond mannetje geniet er lekker van hoor.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Jeetje els ik begreep van kim al zo iets, ik ben natuurlijk op vakantie maar kim heeft me goed op de hoogte gehouden, meis nog van harte gefeliciteerd, maandaag lees ik lees ik het even goed door want ik ben nu op visite… dikke kus en ga lekker genieten!

liefs Tries

zo els wat heftig zeg …wat balen zeg dat het zolang op zich heb laten .maar nu hebben jullie een lief kleine kaboutertje ,geniet er lekker van ,je bent een topper els .geniet van je kinderen .en denk om je zelf ,na zo n heftige bevalling

groetjes marielle mama van
10-10-01

Jeetje Els, ze hebben je goed te pakken gehad!

Dacht dat ik destijds een kl*te bevalling had, maar die van jou mag er toch ook wezen.
Maar je hebt er wel een pracht kereltje bij hoor!
Geniet er van! (maar dat doe je vast wel )

Groetjes Mim

Fijn dat het al wat beter gaat
Is niet prettig een buikwond weet er alles van heb hem twee keer gehad
En ja ook ik lees dingen in je verhaal dat ik denk wat bekend
Maar je hebt nu een pracht van een zoon
Geniet er lekker van
Wel rustig aan doen he Els metje buikie

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Bedankt voor het kaartje…hij is leuk!!!

O ja ook gefeliciteerd van mijn ouders!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

PPPPFFFF wat een verhaal zeg!
maar je hebt er iets prachtig moois aan over gehouden

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Proficiat meis met je zoon

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ook namens mij van harte gefeliciteerd met de geboorte van
jullie zoontje.

Jeetje zeg wat een lang gedoe.
En uiteindelijk toch een keizersne.

Hoe gaat het nu met je?
Al minder last en wat verder hersteld?