Ben door verwezen

kom net terug van de dokter,moet therapie,dat kan gelijk maandag al,dus dat is wel fijn

en ik moet afspraak maken met orthopeet,belde net voor afspraak maar je kom er niet door hier erg irri maar goed…

moet met krukken blijven lopen ten zij de peut straks anders zegt natuurlijk

na de vakantie ff terug komen bij de dokter…

dus ja geen mri,hij zegt je kan nog lopen met 1 kruk is dat niet meer het geval is het spoed en dan kom je er sneller tussen,nu doen ze dat niet,en voor ze mri maken doen ze vaak eerst kijken in je knie…

en nu moet ik me baas gaan bellen dat ik voorlopig niet kan werken pffffff toch wel lastig vind ik dit vooral zo voor een vakantie

Wat vervelend zeg, voor jou juist zo vlak voor de vakantie…

ja is nooit leuk he, je werk afzeggen…ik ben nu ook al twee weken thuis omdat Jonathan ziek is, maandag ging ik weer aan het werk, maar werd gebeld door de creche dat hij koorts had.

Maar goed, kinderen en gezondheid gaat voor he, en waarschijnlijk vind je baas het juist erg vervelend voor jou! (Als je een begripvolle baas hebt tenminste…heb ik wel gelukkig)

Fijn dat je zo snel terecht kan bij therapie.

Sterkte hoor!!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

donderdag 7 juli kan ik al terecht,sneller dan de ha verwacht had,die zei als je na je vakantie bij mij komt dan krijg je gelijk de verwijsbreif mee hahah

dus vanmiddag ff bellen erover

Het is wat zeg pfff
7 juli is gelukkig al snel
Sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

he gossie meis, maar inderdaad is 7 juli al gauw. Sterkte hoor !!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ohh ellende allemaal, gelukkig kun je snel terrecht…

Beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Jeee, dit lijkt een “lang verhaal” te worden zo zeg…balen!
Hopelijk helpt de therapie.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

yep en voorlopig ook nog geen eind in dit verhaal helaas