Ha meiden,
eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die me een beetje kunnen geruststellen, want af en toe ben ik echt wanhopig.
Mijn zoontje Jip van bijna 6 maanden slaapt nog steeds niet door. Het is een erg vrolijk kind, drinkt goed, maar de nachten zijn af en toe echt drama. Hij ligt ingebakerd, omdat hij erg onrustig is. Maar omdat hij bijna 6 maanden is, moeten we dat binnenkort gaan afbouwen.
We hebben het volgende schema: 8.00 - 12.00 - 16.00 - 20.00 en dan gaat hij de nacht in. We hebben ervoor gekozen om hem niet wakker te maken voor de laatste voeding, omdat hij dan in zijn diepe slaap ligt en dan 's nachts nog een keer komt. Nu komt hij meestal rond 5.00 uur. Prima!! Alleen het gebeurt ook regelmatig dat hij al om 1.00 uur wakker wordt en dan om 5.00 uur weer. Vannacht was dat weer zo en dan geef ik hem om 1.00 uur een hele fles en om 5.00 uur een half flesje. Vanochtend heeft hij daarna niet meer geslapen, was erg onrustig. Volgens mij had hij ook kramp. Zijn ontlasting is af en toe ook wat hard.
Ik heb echt weleens het idee dat dit nooit goed komt en dat hij nooit van 7 tot 7 gaat slapen. We slapen nu al een half jaar zo slecht, soms maar 4 uur per nacht (we hebben namelijk nog een ventje van net 2 die ook nog regelmatig in de weer is…)
Ik vind het soms zo moeilijk om van mijn ukken te genieten, terwijl ze echt de liefste schatten van de wereld zijn.
Herkennen jullie dit??? Of ben ik de enige die 's nachts zo aan het tobben is? Ik had verwacht dat het inmiddels wel over zou zijn…
Sorry voor het lange verhaal

</a