Belladonna bij krampjes

Heb dit Gisteren gekregen voor de krampjes tegen te gaan bij onze kleine dreumes.

We moeten starten met 1mg, maar tot nu toe geen verandering.
Daar we 3 dagen moeten wachten eer over te stappen naar 2 mg vraag ik me af
of er verder ervaringen zijn met dit middel

Grtz R

Ik ken belladonna alleen als een middel om de pupillen te vegroten, dit gebeurd als je het erin druppelt. Dit wordt gebruikt door oogartsen en vroeger in de sixties en seventies om pupilen te vergroten in de uitgaans scene. Verder ken ik het niet.

Groetjes,

Michèle

heb daar laats nog iets over gezien in een serie, volgens mij c.s.i…of iets dergelijks…
het is inderdaad bedoeld om de pupillen te vergroten…
of het ook tegen krampjes helpt…geen idee…

groetjes!

karin

Bella donna is een homeopatisch geneesmiddel, wat ik ook i huis heb voor Seth.
Het helpt bij griep en verkoudheid. En waarschijnlijk ook wel bij krampjes dan, omdat griep ook vaak invloed op dew maag/darmen heeft en daar zitten de krampen natuurlijk ook.
Ik hoop dat het helpt!
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Ik ken het product niet, maar hoop voor jullie dat het snel gaat helpen!

Het werkt perfect \o/

Onze zoon is een luchthapper en daardoor krijgt hij veel lucht in zijn darmpjes.

De darm krampjes zijn met de belladonna opgelost maar het boeren/terug geven van melk nog niet.
Hij is 100maal rustiger maar worsteld nog wel du smet de lucht op zijn maag.

Dat is dus het volgende op het programma.
Je wilt niet weten wat een collectie aan flessen en spenen ik heb o.0

Wij hadden ook zo’n lucht happer die boerde en heel veel opgaf
Ik liep eeuwig met een witte vlek op mn schouder Daar hij altijd kans zag om naast t doekje te spugen
En het eerste half jaar heeft hij bijna continu met slap omgelopen ivm met opgeven van melk
Toen hij aan de fles ging deed een schepje johannesbroodpitmeel wonderen
Het terug geven was met een paar dagen over
Sterkte ermee

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Ik ken dat product niet. Ik gebruikte vroeger tegen de krampjes Sap Simplex verkrijgbaar in Duitsland. Sinds ik dat gebruikt had waren de krampjes ook verleden tijd destijds. Nu ik zwanger ben van de tweede zorg ik dat ik het straks na de geboorte ook weer in huis heb. Ook had ik een andere fles aangeschaft de difraxfles. Dat hielp ook. En veel laten boeren natuurlijk. groetjes chantal

Chantal