Belaagd voor Toy Story poppetje

Zucht. Het gebedel begint weer. Ik was daarnet met Max bij de Albert Heijn en ik kreeg een poppetje van Toy Story. Ik neem ze wel aan, maar spaar ze zelf niet. Eva is er te klein voor en wij deden ook al niks met alle gespaarde smurfen en sneeuwwitje-figuren. Ik was nog niet weg bij de kassa, of ik werd alweer belaagd door een kind. Of ik zo’n ding had? Nou, ja dus. Ik gaf het haar maar, want ik kom nu toch niet op het werk waar collega’s die dingen sparen en anders gooi ik het weg. Nou, er kon nog geen dank je van af! Trutje! Volgende keer hou ik ze ZELF, stuur ik ze 10x liever op naar een kindje van een mama hier die ze ook spaart! Irritant dat gebedel! Ik wil niet dat Eva en Max dat straks gaan doen, bah! Zijn jullie ook alweer ‘belaagd’?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Nog niet, maar dat gaat zeker nog komen. Vind het net zo irritant als jij, vooral als ze niet eens het fatsoen kunnen opbrengen om ‘dank u’ te zeggen. Ze worden bij ons achter een dranghek gezet, zodat ze je niet belagen zeg maar. Als ietsje beter. Ik moet er ook niet aan denken dat Erik het straks gaat doen.

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/15r3p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 27 Oct 2010 19:22:59

hier staan ze je met vijf a zeven tegelijk bij de kassa op te wachten
om met zen alle in koor te roepen dat ze poppentjes wouden
ze werden vriendlijk verzocht om na buiten te gaan door de bedrijfsleidster dat deden ze heel vriendlijk
maar dan gaan ze voor de deur staan zo dat niemand er meer fatsoenlijk in en uit kan en helenmaal belaagd word door kinderen pfff
mijn zoonlief spaart ze zelf dus ik hou ze dan ook lekker zelf
maar sluit me helenmaal bij je aan dat ik ook niet zou willen dat mijn kind bij een winkel staat te bedelen voor iets

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Hier ook dranghekken bij de ingang waar ze achter moeten blijven staan. En zo nu en dan een ruilmiddag voor de kids (dat vind ik dan wel weer leuk georganiseerd). Ik vind het erg irritant en onfatsoenlijk dat die kinderen staan te leuren. Maar het zal wel iets van deze tijd zijn?

Als ze aan mij vragen of ik zo’n ding heb en ik heb er inderdaad eentje zeg ik iets in de trant van: ja, die heb ik maar krijgen jullie niet (dan vallen ze gelijk stil, gemeen he haha)
Of…als er een moeder met een kindje achter mij in de rij staat bij de kassa vraag ik of zij dat poppetje misschien wil hebben.

Ik ben wat dat betreft ook heel gemeen en geef ze ook niet weg (ook al heeft Nikki ze dubbel)! Ik vraag altijd of hun mama wel weet of ze hier staan ! Ik ben zelf caissiere geweest bij de AH en wat had ik de schurft aan die brutale kinderen (sorry hoor!)!!! Als ik de mijne ooit zo zie schooien aan de kassa, sleep ik d’r aan d’r haren mee naar huis en gooi persoonlijk alle poppetjes in de kliko! Steek die maar in je zak!!!

Walgelijk dat gebedel! En dat gehang achter die dranghekken. En dan de verpakkinkjes op de grond droppen zodat er oude vrouwtjes over uit kunnen glijden!

Voor mij een reden om dan maar niet naar zo’n supermarkt te gaan tot zo’n spaaractie voorbij is! Echt hoor, ik vind het verschrikkelijk. Als ik bedrijfsleider zou zijn bij zo’n supermarkt, kwamen er ook geen dranghekken bij de ingang. Ik zou er gewoon voor zorgen dat er bij mijn winkel niet gebedeld werd! Dan gaan ze maar 3 straten verderop staan.

Zo, dat is eruit!

Groetekes, Sje

verschrikkelijk he, hier is het zo met de funky beans.
laatst lag ik wel in een deuk , voor ons liep een ouder vrouwtje en ook aan haar werd gevraagd of ze beans had, haar antwoord was…nee schooiertjes dat heb ik niet. ik schoot in de lach joh dus dat vrouwtje keert zich tegen mij en zegt, ja het is toch zeker zo , ik weer ja u heeft gelijk ik laat mijn kinderen er absoluut niet staan bedelen vind het verschrikkelijk dat geschooi , maar ik vond het zo grappig dat ze het ook gewoonzo direct zei, en die kids stonden dr zo raar aan te kijken.

vaak word er in de winkel door mensen gevraagd of ik ze spaar, mijn antwoord is dan ja mijn kinderen sparen ze, en dan krijgen we er wat toegestopt omdat zij die niet sparen en ze het niet aan de schooiertjes willen geven , zijn mijn kinderen altijd blijmee en we bedanken ze er dan ook hartelijk voor.

before you judge me, try hard to love me

Ooow bah, ik heb hier ook wel eens eerder verteld dat ik daar zo’n hekel aan heb. En die supermarkten komen telkend met iets nieuws! Bij ons hebben ze momenteel vrachtwagens van verschillende productne. Die krijg je alleen als je bijvoorbeeld drie pakken ariel koopt, (een arielvrachtwagen dus) mensen kopen die producten dan om zo’n vrachtwagen te krijgen, en dan nog staan de bekende schooiertjes er weer! Het zijn dezelfde als met de funkiebeans, de suske en wiske stickers, de wk-vlaggetjes en de weet ik veel wat nog meer!
Als ze mij vragen zeg ik dat ik ze zelf spaar. Toen ik met de funkiebeans een heel volhoudend en brutaal meisje aan mijn been had hangen (letterlijk!) die me uithoorde over hoe oud mijn kinderen dan wel waren enzo, heb ik gezegd dat mijn kinderen er te klein voor zijn, en dat ik ze thuis in de prullenbak gooi, want aan bedelaars geef ik ze niet! Hahaha toen droop ze wel af

Groetjes Anouk

@ mama_snoekie wat ben jij erg! hahahah ik zit me hier echt rot te lachen!

Niet zo erg als een 8-jarige bedelaar die mij de oren van het hoofd vraagt en smeekt om mijn beans

Groetjes Anouk

Ik heb smakelijk gelachen om jullie schooiverhalen! Ik vind het ook heel erg dus en ga denk ik voortaan ook iets zeggen van: ik geef ze niet aan bedelaars! Dat kind klapte echt iedereen aan. Ik heb nog nooit DRANGHEKKEN gezien? Het moet niet gekker worden toch? Wel goed van jou Bakmama, dat je dat tuig terug riep! Ik kan me daar ook echt kwaad over maken! Geef je iets wat ze heel graag willen hebben, geef je het, krijg je niet eens een dank je wel! Nee, dan de kindjes van Sje! Ik gaf hun twee Bonkies en kreeg meteen een kaart van ze! Da’s pas leuk! En natuurlijk dat ik oliebollen mag komen eten met oud en nieuw!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Bij mij hoeven ze dat niet te proberen want ze hebben echt ruzie met me. Ik ben toen zo kwaad geworden, ik weet niet meer welke winkel het was met welke actie, maar morgan werd letterlijk ondersteboven gelopen door drie van die etters. Toen ik er wat van zei haalde de hoofdetter zijn schouders op en zei nou en zij spaart ze toch niet. Die heb ik letterlijk een gooi gegeven en daarna ben ik morgan gaan troosten. Ik haat geweld tegen kinderen maar er zijn uitzonderingen.

Groetjes,

Michèle

Ooo walgelijk, dat geschooier.
Heb laatst wel in een deuk gelegen, toen kwam ik aan en kwam er man van mijn leeftijd naar buiten gelopen ( 25 ofzo ) en die zegt tegen die kids: Nee ikheb thuis nog 6 kinderen, najaaa ze keken hem aan en zeiden iets van : wow 6 ??

En daarnaast ben ik laatst een jochie zo over zn tenen gedenderd met een wandelwagen met 2 kinderen erin, dan moet je maar opzouten voor die ingang hoor.
Van mijn kids ook absoluut geen geschooier als ze groter zijn.