Bel toch de dokter maar, hij heeft pijn

Ik lees dit hele verhaal nu pas, wat sneu voor Rico zeg! Net z’n nieuwe schoonmaakkar binnen en meteen een ongelukkige valpartij…
Gelukkig uiteindelijk toch serieus genomen door een huisarts!
Wordt de pijn al wat minder?

Ben benieuwt wat de orthopeed zegt, kan je me vertellen vanaf wanneer Rico al op z’n tenen loopt? Is dat al vanaf dat hij kan lopen of is het pas later ontstaan? Jasper is dit namelijk sinds de afgelopen maand ook gaan doen, ik denk eerder dat het bij hem een kwestie van uitproberen en het gewoon grappig vinden is, maar nu ik jouw verhaal zo lees ga ik het toch maar even serieus in de gaten houden.

Beterschap voor je mannetje, hopelijk rent ie straks weer lekker vrolijk rond!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

@Sje: ik hou je op de hoogte… en ik mail je ook 1 deze dagen weer oke sorry voor de late reactie! komt steeds wat tussen om te mailen (ik kom amper op dat hotmail adres vandaar)

@Mamavanjasper! ja dat dacht ik nou dus ook! net zn schoonmaak kar en serieus binnen een uur BAM!
en nee dit is al vanaf dat hij loopt, heel kort erna begon het en het wordt alleen maar erger. dit is geen uitproberen die fase zijn we voorbij. ook therapie gehad en bij de manueel therapeut geweest. niets helpt dus… het is goed zoals ze het nu willen doen…

Tja niet te geloven zeg, arm mannetje. Zo enthousiast aan de slag met z’n nieuwe cadeau en batsboem…
Ik bedoelde overigens niet dat het bij Rico om uitproberen gaat hoor, maar bij Jasper. Vandaar dat ik even wilde weten of Rico het al van beginaf aan heeft, dan weet ik namelijk zeker dat het bij Jasper een fase is want die begint er nu pas mee terwijl hij altijd goed gelopen heeft.

Knuff van Jasper voor Rico
en succes binnenkort bij de orthopeed

Groetjes Carolien.

ja inderdaad zo voelde ik het ook, gaat idd heel enthousiast de ramen wassen gerum is zielig!! Oh nee ik vatte het ook neit zo op dat jij het zo bedoelde, maar dacht meer: jij wil me geruststellen maar je bedoelde het andersom omdat Jasper het dus nu ook doet en je wilde weten of het te vergelijken was… nee dat is het dus niet MAAR wat ik wel denk is dat als Jasper het te lang blijft doen het nooit kwaad kan naar de fysio te gaan om te kijken of de banden in de voet goed zijn. het is namelijk wel erg vermoeiend voor 'n kind om zo te lopen. en dan krijg je dat"til je me op??" verhaal.

Gelukkig geen breuk alhoewel kneuzen ook heel pijnlijk is mss nog wel pijnlijker. Zouden ze Rico zijn voet niet kunnen spalken oid zodat hij hem minder kan belasten en zijn voet tot rust kan komen. Rustig aan doen met kinderen weet je wel.
Maar je moet jezelf niets verwijten dat je wat de chirurg je heeft verteld wat Rico mss kan hebben. Zij zijn medisch onderlegd wij niet, dan zijn er andere mensen die je er op hadden moeten wijzen ha, cb ed.
Nou sterkte ermee en hopen dat het allemaal snel duidelijk wordt.

ja dat zei die arts ook dat dit pijnlijker is dan een breuk, maar hij loopt er vandaag wel weer op ook al doet het pijn, zijn pijngrens ligt gewoon echt heel hoog! het is wel ietsje dikker dan gisteren maar wel minder blauw; sterker nog het blauwe is eigenlijk zo goed als weg. rico geeft wel aan dat het pijn doet maar hij loopt wel gewoon door als een boer met kiespijn

Stoer ventje!
Dikke knuffel voor het arme mannetje

Wat een stoere vent

jawel he! hij liep vandaag een paar korte stukjes op platte voeten (hooguit 10 seconden…As always!) maar wel weer slepen met zn voet. en hij liep alsof ie in zn broek gepoept had. niet echt goed he? (dat was overigens niet het geval hoor)

Was je vandaag nog wel voor een foto geweest?

Oh germ … ik lees het nu pas… Dat doet zeer hoor!! Heb het vorig jaar ook gehad… Zo te lezen geneest de kneuzing wel snel, fijn! Hopelijk kom je nu snel meer te weten etc…

Sterkte … knuffels…

@Pranger: nee ik ben niet gegaan, zeker omdat als hij zegt dat het echt onzin is om een foto te laten maken (hij zal het wel weten met zijn chirurgie!) ga ik hem niet onnodig aan dergelijke straling blootstellen. overigens had ik het wel gedaan als het maar een simpele huisarts was hoor. Maar nu met dat hij naar de kinder orthopeed moet, daar gaan ze ook foto’s maken dus 2x vind ik niet logisch.

@Miniboy; dankjewel, het gaat alweer wat beter met zn voetje. maar het tenenlopen is altijd al geweest dus daar moet maar is goed naar gekeken worden omdat hij dadelijk ook op een leeftijd komt dat hij gaat denken dat hij anders is omdat hij op zijn teentjes loopt of erger nog; dat kinderen hem daardoor gaan uitlachen of wat dan ook.

Daar heb je gelijk in. Aangezien hij ook beter gaat lopen. Marijn bleef er naar lopen en dan een week werd het erger dus daarom ben ik later weer naar de dokter gegaan omdat hij na een week toch beter moet gaan.

ja dat zou idd ook nog kunnen, want nu loopt ie weer helemaal niet op platte voeten. het zou idd zomaar kunnen dat hij er ineens toch meer last van gaat krijgen. daarom…ik heb de verwijzing nog steeds… we zullen maar zeggen onder voorbehoud