Bel toch de dokter maar, hij heeft pijn

ik wordt tussen 1 en 2 teruggebeld (zucht)!!! ze zaten al vol namelijk. maar omdat rico vanacht zo’n pijn had gingen ze overleggen “of het tot morgen kon wachten”!!! AAARGHH wat een huisarts heb ik toch…
er zit sinds vandaag een knobbel in het middden van zijn voetje (bovenop) of een verdikking net hoe ik het moet noemen. dat zat er gisteren en eergisteren nog niet op. gisteren was het licht blauwig maar dat is nu iets minder te zien nu is het dus een knobbel aan het worden met een rood achtige waas. zielig

Vreselijk zeg dat ze daar bij jullie kinderen niet ertussen laten. Wat ben ik blij met onze huisartsen! Als ik voor zulke dingen zou bellen, zeggen ze “kom maar meteen even langs, dan mag je even tussendoor”.

Hopen dat je alsnog langs “mag” komen en dat je snel meer duidelijkheid hebt. Sterkte met de kleine pechvogel!

Groetekes, Sje

@Sje: ja het is gewoon te belachelijk voor woorden hier. die huisartsen vroeger waren heeeeel anders. ook mijn oude huisarts die is al wat ouder…die zou geen risico genomen hebben. ik wordt er echt dood en doodziek van hier.

quote:
die huisartsen vroeger waren heeeeel anders. ook mijn oude huisarts die is al wat ouder..die zou geen risico genomen hebben.

Dan zijn onze huisartsen een uitzondering op de artsen van nu. Wij hebben een echtpaar dat jonger is dan wij (dus niet eens van de oude stempel), maar ik denk dat zij mensen met kinderen zo goed aanvoelen omdat ze zelf nog kleine kinderen hebben. Dus ze zitten heel dicht bij hoe het voelt om bezorgd te zijn om je kleine kindje.

Mogelijk dat dat ervoor zorgt dat we met zieke kindjes altijd tussendoor welkom zijn en nooit afgescheept worden.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 30 Jun 2011 13:04:31

Ja en terecht! dit gaat toch nergens over. maar rico kan nu dus helemaal niet meer op platte voeten lopen, hij loopt alleen op zn tenen. zo komt hij wel goed vooruit, maar ik zie wel een lichte knobbel op zn voet zitten nu die er gisteren nog niet zat. dadelijk loopt hij nooit meer normaal als ze er niet eens een keer naar kijken…
en ik wacht maar…en wacht maar…dat ze maar is bellen

En als ze nou niet meer bellen, proberen zelf te bellen. Krijg je geen contact meer, dan tjoepa naar de SEH op het ziekenhuis! Dan maar op die manier! Er moet gewoon naar dat voetje gekeken worden!

Groetekes, Sje

Wij kunnen ook altijd tussendoor als ik bel voor bo. Ze zorgen er gewoon voor dat er een plekje is. Wat raar dat niet alle huisartsen dit doen!!
Sneu voor Rico dat hij zoveel last er van heeft, ik zou het advies van Sje opvolgen, kun je niet vandaag naar de huisarts, dan gewoon naar de spoedeisende hulp!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

aaaaaaaah het is toch ongelofelijk!! bel ik zelf omdat het bijna 2 uur is en ze nog niet gebeld hebben krijg ik dit bandje:
wegens administratieve redenen zijn wij tot 5 uur niet te bereiken. ik denk ja om 5 uur zijn ze toch ook gesloten?!

oke ik heb dit bericht hierboven net willen plaatsen krijg ik ineens toch telefoon, we moeten er over een half uur zijn… pfoeh…

Fijn dat je toch terecht kunt!
Succes straks!

Oh tof dat je toch terecht kunt! Tjongejonge zeg, wat een gedoe met die artsen!
Snel op zoek naar een andere praktijk zou ik zeggen!

Groetekes, Sje

Idd, een andere praktijk zoeken. En voor straks veel succes!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

wij hadden een hele fijne arts, hij heeft ook chirurgie en alles gedaan (invaller) en hij vond dat we gisteren al hadden moeten komen en dat had hij zijn assistentes ook duidelijk gemaakt. hij had geen foto nodig om te zien dat er gewoon een flinke kneuzing zit die helemaal doorgetrokken is naar zn tenen… maar dat rico’s tenenlopen steeds werd afgeketst als “normaal” vond hij niet oke. Rico moet dus naar de kinder orthopeed desnoods boven in het land als hij maar de beste is zei de dokter.
jee wat fijn zeg! eindelijk erkenning! we mochten sowieso alsnog een foto laten maken maar dat kan maar tot half 5 en dat red ik niet ivm de busreis. hij moest in ieder geval rust houden

Hoe was het Inge? Zielig van dat voetje…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Rainbow we reageerde bijna tegelijk heb het boven je berichtje gezet

Fijn dat je gehoord werd! Laat je de foto nog maken?

Groetjes,
M

ja ik kijk vandaag nog af maar dan laat ik morgen die foto maken want kon niet meer terecht (alleen spoedjes)
ehm maar op de manier hoe rico dan tenenloopt kunnen ze aan bepaalde dingen denken, waaronder aan spasticiteit en een aantal spierziekten…(alhoewel dat laatste juist weer minder overeenkomt omdat hij juist heel sterk is en niet slap) en dan nemen we even alles onder de loep omdat rico kort zuurstofgebrek heeft gehad rond de bevalling, en zijn sleutelbeentje gebroken is en hij dus diagnose KISS had. maar de arts twijfelt dus of het wel die diagnose is en het niet veel verder is dan dat. omdat om de haverklap rico’s bekken weer scheef staan. verdomme wij zitten hier even met onze handen in ons haar. waarom hebben we niet gewoon veel eerder actie ondernomen! het gaat namelijk niet alleen maar alleen over het tenenlopen maar alles mbt rico’s spierkracht en de hele medische toestand vanaf zijn geboorte die hieraan samenhangen volgens deze arts… goddank dat ik hem ben tegengekomen…
Dus ja we gaan nu een kinderorthopeed regelen. en dan ook 1 die heel erg goed en ervaren is, met minder neemt deze arts zelfs geen genoegen. pff weer dat gedoe. en ik baal echt ZO ontzettend dat ik gewoon niet eerder daarop gekomen was en maar van hop naar her ben gestuurd met zijn hele toestand elke keer. ik had deze arts veel eerder moeten opzoeken (die werkt er nu 2 maand ofzo… totdat die oude arts terug komt van dr revalidatie… en die arts vind ik dus helemaal NIKS. lees: uitdroging rico… en deze nu is echt goed!!)
nouja met zeuren over had ik maar bereik ik niks. nu gaan we vooruit kijken

Gewijzigd door - MamavanRico op 30 Jun 2011 16:27:13

Maar daar had je zelf toch niet eerder op kunnen komen? Deze arts heeft je toch op de mogelijkheid gewezen nav zijn zere voet? Ik zie niet in dat je jezelf daarvoor voor je hoofd moet slaan, hoor. Allang fijn dat er nu naar gekeken wordt.

Groetjes,
M

Gelukkig dat je meteen serieus genomen werd! Fijn dat het niet gebroken is, hopen dat het hem lukt om rustig aan te doen met die voet.

Ben benieuwd wat de orthopeed gaat zeggen over dat tenenlopen. Wanneer heb je afspraak?

Groetekes, Sje

ja ik moet over 3 weken terug want zn voet moet eerst genezen voordat ze de rest kunnen onderzoeken, en het kan dat er een scheurtje zit bij zn middenvoetsbeentje daar zo en ook zn grote teen doet nu pijn en hij zei dat hij gewoon een paar weken rustig aan moet doen (tja rico en rustig aan doen) en dan regelt hij een snelle afspraak zei hij…ze hebben namelijk ook 3 weken vakantie en hij zei van; ja dan kan ik het nu niet meer regelen want ik ben er alleen vandaag nog maar dat centrum is nu gesloten dus daar kunnen we nu niets mee…pas over 3 weken en dat komt tegelijkertijd goed uit dat zn voetje wat genezen is.

Oh ja logisch dat dat voetje eerst moet genezen voordat je naar de orthopeed kunt. Hou je ons op de hoogte?!

Groetekes, Sje