Bekkeninstabiliteit

Hoi, ik heb een vraagje, ik ben na de geboorte van ons zoontje na vier maanden erachter gekomen dat ik bekkeninstabiliteit had, ( ik merkte dat door veel pijn in mn rug en een lam gevoel in 1 been.) Nu , 7,5 maand na de bevalling heb ik gelukkig niet zo erg veel last er meer van. Ik vroeg mij af iemand dit ook heeft gehad, en wanneer die een 2e kindje genomen heeft en of toen de bekkeninstabiliteit weer terug kwam>

Hoi!

Ik had bij mn eerste bekkenpijn , bij de 2e zware bi met ischias en een rugzenuwbeknelling en die pijn is nooit helemaal weggegaan. Dus toen wilde ik nog graag een derde maar zag er toch ook enorm tegenop dus ben bijtijds begonnen met therapie (in mijn geval osteopatie) Of het nou daaraan lag of niet: ik heb dit keer geen bi gekregen, wel een enorme opdoffer qua bekken door de bevalling (zware bevalling uitlopend in een spoedks) maar zo slecht als bij Kasper is t nooit geworden en voelde me op t eind van de zs echt nog prima qua bekken! Uiteraard wel pijn met omdraaien en lang lopen ging niet meer etc maar absoluut niet zo erg als bij Kasper!

Groetjes, Els

Hoi els, bedankt voor je reactie! je hebt het niet makkelijk gehad als ik het zo lees! wel drie kinderen dus! Ik ben zelf bang dat het erer terugkomt, als ik en 2e keer zwanger wordt, maar aan de andere kant , als ik zie hoe blij ik ben met onszoontje, is alles me dubbel en dwars waard