Bekentenis

even een kleine bekentenis (meer bedoelt voor mezelf daar ik het nog nooit hard op heb gezegd)

ik ben 28 jaar en was tot vandaag nog nooit alleen met de bus geweest hahaha
erg he . komt omdat ik lichamelijk ziek word als ik er alleen al aan denk dat ik ergens alleen heen moet met het ov.

maar ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor mijn operatie en heb besloten om dat alleen te doen onder het mom van mijn onzekerheid maar eens proberen te verminderen.

en het is me gelukt hahaha ben niet verdwaald heb de goede bussen gepakt en ben ook weer veilig thuis gekomen.

tja weet dat het heel stom is en dat ik heel dom over kom nu maar ben eigelijk best wel trots op mezelf dat ik het na 28 jaar eindelijk eens heb aangedurfd

bij thuis komst had manlief een grote bos bloemen voor me omdat hij net zo trots op me was als ik opmezelf.

before you judge me, try hard to love me

Stoer wijf!

Groetekes, Sje

Ben ook trots op je {{{{mamma van 3 jongens}}}}

Groetjes,

Michèle

je bent een topper!!!
mag je zeker trots op zijn, dat moet je verder niet kleiner maken dan het is, voor jou was (is) het een big deal dus dan is het ook zo en dus des te stoerder dat je dit vandaag gedaan hebt!

liefs,
Rinske

Super stoer. Denk dat ik dat dan toch ook maar eens ga doen. Ik ben ook nog nooit alleen met het ov geweest want vind het doodseng. Niet alleen om wat er kan gebeuren maar inderdaad ook dat ik de verkeerde bus/tram pak haha. Je bent dus zeker niet de enige(en ik dus ook niet wat een opluchting) wel goed om te lezen dat je je eroverheen hebt gezet.

Top joh!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Heel goed dat je je over je “fobie” heen hebt kunnen zetten!! Echt heel goed, ik ben ook trots op je hoor!!!

zow niks om je voor te schamen, ik ben ook een busmaloot! hahahha, stap in de verkeerde, laatste busritje, was toen ik 16 was… naar het station (nie zo’n kunst want uiteindelijk komen alle bussen daaruit…) en op gisteren na.,want toen moest ik in de pendelbus van de ikea ! maar anders ga ik never nooit nie met de bus dus meid:

super super goed van jou !!! applaussie

Pippy is geboren 17.07.2009

bedankt meiden!

echt waar mellanie was er van overtuigd dat ik de enige zou zijn met zon raar fobie hahaha dat scheelt al een hoop dat dat niet zo blijkt te zijn haha

ja het is bij mij puur het feit dat ik de verkeerde bus zou pakken of verkeerd uit zou stappen.

Supergoed hoor

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

wat geweldig! en ik herken het ook. mijn spieren wordenhelemaal slap als ik de bus in stap. als ik de wagen mee moet nemen probeer ik uit alle macht iemand mee te krijgen.
want doordat mijn spieren slap wordeno mdat ik het niet tof vind in de bus. dan ben ik bang dat ik de wagen er niet in of uit krijg.
ik herken het dus helemaal! daarom ben ik ook onwijs trots op jouw! top wijf!

bakmama ja het was een kleine ingreep (ganglion verwijderen) heb nu wel erg last van de hechtingen
gelukkig heeft manlief de komende dagen vrij kunnen krijgen want ik kan nu gewoon weinig doen.

ik stond een half uur later alweer buiten , helaas net de bus gemist haha maar een kleine wandeling (gelukkig was het gister nog wel lekker weer) naar het busstation.

YOU GO GIRL!
Super van je! En je nergens voor schamen hoor, zou je de mensen die er last van hebben maar eens allemaal eten moeten geven… Het zijn er veel hoor!

Ik ga zelf dagelijks met de bus, voor mijn werk en naar familie. Tja, als je maar 1 auto hebt… Maar echt leuk vind ik het nooit hoor, helemaal niet als mensen gaan lopen klagen over die kinderwagens in de bus. Vreselijk!
Maar goed, da’s mijn ergernis.

Maar ik vind het super dat je je angst overwonnen hebt!
Veel beterschap met je pols!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Haha…goed gedaan hoor!
Moest er wel om lachen!
Ik ben 34 en ben nog NOOIT en GA ook NOOIT alleen met een bus/vliegtuig/trein ergens heen…kom gewoon aan een andere kant uit!
Weet ik zeker!

Maar goed hoor!
Ik durf niet en DOE het niet!

Gr, Danielle

Wat super dat je dit gedaan hebt.

Helemaal niet voor schamen, want zo heeft iedereen wel iets wat ze niet durfen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers