Behoorlijk geschrokken

Vanavond een uur nadat ik patrick op bed had gelegd hoorden ik hem huilen.
Marco was gaan kijken waarscheinelijk was hij zijn doekje kwijt dat gebeurd wel vaker.
Enige tijd later kwam marco samen met patrick naar beneden omdat hij niet stil wilden worden en hij door en door nat van het zweet was geworden.

Toen hij patrick op mijn schoot had gezegd merkten marco op dat zijn oog helemaal dicht zat en enigzins wat dikker was. Ik wilden kijken maar patrick wilden mij niet laten kijken. Nog steeds was hij aan het huilen.
Dus ik met patrick naar de keuken waar we feller licht hebben om eens goed te zien wat er was.
Zijn oog zat inderdaat helemaal dicht, ik mocht er niet aan zitten en hij wilden hem ook niet open doen. Toch na enige worsteling kreeg ik het voor elkaar het oog een klein beetje open te doen. ( niet met bruut geweld hoor begrijp me niet verkeerd)
Toen viel het mij op dat zijn oog helemaal zwart was. En ook was er iets anders aan zijn wimpers kon het op dat moment niet plaatsen. Zijn oog was helemaal nat dus hebben we het een klein beetje droog gemaakt. Het was echt en eng gezicht zijn oog helemaal zwart.
Patrick heeft altijd al hele lange winpers gehad, en toen pas voel het mij op dat zijn winpers aan dat ook op de een of anderen manier naar binnen waren gevouwen. Dus aan de binnen kant van zijn ooglid. Hoe dat gebeurd is is mij een raadsel. Ne enige tijd dat patrick van de pijn in zijn oog aan het vrijven was waren zijn winpers weer op de juiste plek aan de buiten kant, hij hierld ook meteen op met huilen.

Jeetje wat ben ik mij rod geschrokken zeg. zijn oog helemaal zwart, dagt echt dat er iets met zijn iris aan de hand was.

Maar hoe kan het toch komen dat zijn winpers aan de binnen kant van zijn ooglid gevouwen zaten?
Dat heb ik nog nooit gezien.
Arme mannetje is zich rod geschrokken!

veel liefs mignon

Wat vreemd zeg, geen idee hoe het zou kunnen ontstaan.
Gelukkig viel het in dat opzicht mee!

Tessie

Joh, dat heb ik nog nooit gehoord!
Kan me voorstellen dat je je rot schrikt van een oog dat helemaal zwart is etc.
Maar ik heb dus echt nog nooit gehoord dat wimpers zomaar aan de binnenkant van het ooglid “gevouwen” kunnen zitten, raar zeg!
Gelukkig maar dat het nu allemaal weer goed zit.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ik heb er zelf ook nog nooit van gehoord,

Hoe meer ik er over nadenk hoe vreemder ik het vind eigelijk.

Ik snap er echt helemaal niks van om heel eerlijk te zijn.

Zeker weten ben ik blij dat het allemaal wel mee viel achteraf.

Ik vind het alleen erg vreemd als ik het niet met eigen ogen gezien had had ik het waarscheinelijk ook niet geloofd!!

veel liefs mignon

Ik kan me voorstellen dat je daar geschrokken van bent, zou ik ook.

Hoe heeft hij geslapen vannacht?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Oei wat zal je geschrokken zijn, het lijkt me een eng gezicht.
Heb je nog contact opgenomen met de huisarts?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Misschien heeft ie zo in z’n oogje zitten wrijven dat het ff naar binnen geklapt was ofzo?

Hoe is het nu met z’n oogje?

Groetjes Nathalie & Co

jeetje dat is idd schrikken zeg

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Vanmorgen werd hij wakker alsof er niks aan de hand was. Zijn oog was weer helemaal normaal,

Hij kan zich nog wel herinneren dat hij pijn had, maar vandaag was er niks meer van te merken.

Onze eigen huisarts is op vakantie en de invaller is eigelijk niet zo’n fijne man, omdat patrick nu geen tekenen meer heeft dat er iets mis is wacht ik liever tot dat onze eigen huisarts weer terug is.

veel liefs mignon