Vanavond een uur nadat ik patrick op bed had gelegd hoorden ik hem huilen.
Marco was gaan kijken waarscheinelijk was hij zijn doekje kwijt dat gebeurd wel vaker.
Enige tijd later kwam marco samen met patrick naar beneden omdat hij niet stil wilden worden en hij door en door nat van het zweet was geworden.
Toen hij patrick op mijn schoot had gezegd merkten marco op dat zijn oog helemaal dicht zat en enigzins wat dikker was. Ik wilden kijken maar patrick wilden mij niet laten kijken. Nog steeds was hij aan het huilen.
Dus ik met patrick naar de keuken waar we feller licht hebben om eens goed te zien wat er was.
Zijn oog zat inderdaat helemaal dicht, ik mocht er niet aan zitten en hij wilden hem ook niet open doen. Toch na enige worsteling kreeg ik het voor elkaar het oog een klein beetje open te doen. ( niet met bruut geweld hoor begrijp me niet verkeerd)
Toen viel het mij op dat zijn oog helemaal zwart was. En ook was er iets anders aan zijn wimpers kon het op dat moment niet plaatsen. Zijn oog was helemaal nat dus hebben we het een klein beetje droog gemaakt. Het was echt en eng gezicht zijn oog helemaal zwart.
Patrick heeft altijd al hele lange winpers gehad, en toen pas voel het mij op dat zijn winpers aan dat ook op de een of anderen manier naar binnen waren gevouwen. Dus aan de binnen kant van zijn ooglid. Hoe dat gebeurd is is mij een raadsel. Ne enige tijd dat patrick van de pijn in zijn oog aan het vrijven was waren zijn winpers weer op de juiste plek aan de buiten kant, hij hierld ook meteen op met huilen.
Jeetje wat ben ik mij rod geschrokken zeg. zijn oog helemaal zwart, dagt echt dat er iets met zijn iris aan de hand was.
Maar hoe kan het toch komen dat zijn winpers aan de binnen kant van zijn ooglid gevouwen zaten?
Dat heb ik nog nooit gezien.
Arme mannetje is zich rod geschrokken!
veel liefs mignon