Hij kreeg me net toch een woede aanval. hallowww!! nog nooit met m meegemaakt dit.
hij smeet zomaar uit het niks (waarschijnlijk omdat IETS hem frustreerde) een blok tegen mn hoofd aan. ik heb hem METEEN op zn kamer gezet. werd ie nog bozer en gooide hij zn graafmachine richting mij. heb ik de deur dichtgedaan hij moord en brand schreeuwen en kom ik daarna weer op zn kamer heeft ie verdomme zn behang van de muur getrokken!!! er zat al wel een stukje los, daar heeft ie dus aan gehangen en verder gescheurd (nu heb ik er alles maar afgehaald want…)(behangrand over 1 hele muur!!) ik gezegd dat ALLE spaarcentjes die nu in zn spaarpot zitten van mij zijn om daar nieuw behang van te kopen. hij begon kei hard te huilen omdat ik echt boos was. en zei ; mama ik ben zoooooo verdrietig!!! tranen met tuiten huilen… (dit heeft ie nog nooit gezegd dus het raakte hem zelf waarschijnlijk enorm dat ie dit deed)
ik hoop dat ie hiervan leert en dat dit eens maar nooit weer is! jullie kindjes wel is iets vernield? schrok er echt van want normaal is ie toch een stuk liever en denkt ie er nie aan zoiets te doen
Gewijzigd door - MamavanRico op 04 Feb 2012 14:30:04