Hoi allemaal
mijn dochter is nu ruim 4 maanden, krijgt de fles en mag dus nu beginnen met wennen aan groente. Ik heb voor nu potjes gekocht. Krijg volgende maand eindelijk mijn vriezer.
Ik maak nu voor 1 keer per dag een half potje warm, maar ze vind het vanaf de eerste keer al goed dat ze na een half potje wel meer kan/wil eten.
Het cb zei dat het nog geen vervanging is voor een fles, ook omdat Sarah een smalle baby is (hun woorden), en het best mag hebben.
Wat nu dus te doen? Een heel potje tussen de middag en dan nog de 5 flessen (180/6 scheppen)??
Ikzelf heb hier geen problemen mee, ze kan het idd hebben. (nou niet denken dat ze een ondervoede dunne baby is hoor!! Ze is gewoon petit)
Maar krijgt ze niet teveel?
Groetjes, Boukje
Beginnen met "vast voedsel"
Oke
gelukkig is dat idd ook een motto van mijn cb: gebruik gezond verstand…hahaha
wil haar niet teveel geven, maar ze zal dat idd wel aangeven.
De flessen heeft ze altijd tot de laatste druppel leeggedronken.
Ben daarom ook (nog) geen weigeraar gewend.
Je zou haar na het warm eten ook nog een klein flesje aan kunnen bieden.
Ik vind het persoonlijk nog al veel eten. 6 flessen en dan ook nog groente.
Zo kun je misschien de fles wat afbouwen en steeds meer warm eten geven.
Gr
ik geef haar 5 flessen, om de 4 uur ongeveer.
Met 180 water en 6 scheppen
Maar die drinkt ze keurig op.
Hier was het 5 flessen en een heel potje fruit en groente met 4 1/2 maand. Ook Dylano mocht het hebben was maar krielkippie en is het nog.
Liefs Michelle
Haha, ja precies, is Sarah ook. Ik me al bijna schuldig voelen t.o.v. het CB, maar ik stop er toch echt voldoende in.
Ach, de pappa is ook aan de kleine kant.
Ga het gewoon proberen, dezelfde aantal flessen als voorheen en morgen een heel potje.
Dank jullie wel!