Begin beetje radeloos te worden

oh wat jammer dat de huisarts er niet is vandaag… hopelijk morgen beter nieuws!? Ben benieuwd of/wat de oorzaak is?! Helaas kan ik je verder niet helpen…

Hoe is het verder met zijn eenkennigheid?

Gelukkig lijkt het wel iets beter te gaan. Hou ons op de hoogte hè, we zijn hier allemaal erg nieuwsgierig…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@Mini-boy, inderdaad, niet terug naar de nachtvoedingen. Hooguit slokje water ofzo en dan weer terug bed in.

Groetekes, Sje

@Deki, het kan natuurlijk iets met pijn te maken hebben, maar kan knikkende knieën ook niet een zelfvertrouwenverhaal zijn?

Groetekes, Sje

@Sje, dat zou ik vreemd vinden, hij loopt al vanaf zo’n 12 maanden en nu ineens het vertrouwen kwijt zijn, hij wil ook niet als we hem aan zijn hand vasthouden.

Zelfvertrouwen kan ook een terugslag krijgen door een ingrijpende gebeurtenis. Broertje of zusje erbij, verhuizing, scheiding, overlijden, ziek zijn.

Je geeft aan dat-ie een behoorlijke aanval van waterpokken heeft gehad, dus kan goed dat hij een terugslag heeft.

Groetekes, Sje

Update:
Gisteren avond heeft hij weer rondgelopen (al was het een beetje wankel), gespeeld en was heel vrolijk.
Vanochtend nadat hij een uur wakker was begon hij te krijsen en was niet te troosten we hebben de HA gebeld en zijn er gelijk heen gereden.
De dokter heeft in zijn oren gekeken en in beide een ontsteking gezien, dat zou het wankelen kunnen verklaren (evenwichtsstoornis), tevens moeten we vandaag
zijn urine inleveren en morgen gaan ze bloed prikken om verder te onderzoeken, ook hebben we een penicilline kuur meegekregen tegen de ontsteking.

We denken dan de huilaanvallen welke hij krijgt ook te maken heeft met buikkrampjes, hij heeft sinds zondag nog geen ontlasting gehad, dus we geven hem nu extra dubbeldrank en soms wat olie.

Dus we wachten nog de onderzoeken van zijn urine en bloed af.

Goh, dat is ook wat. Hopelijk is de kleine man snel weer de oude, die zal wel behoorlijk wat pijn hebben met een dubbele oorontsteking.

Groetjes!

Inderdaad, ik hoop ook dat hij hier snel van geneest want je word er echt radeloos van. Vanochtend hield mijn vrouw het ook niet meer en begon mee te huilen, het is gewoon erg dat je je kleine pijn ziet lijden en niet kan vertellen
waar of wat.

Dat herken ik ook, als mijn kleine huilt (en het is echt serieus) dan gebeurt het ook dat ik soms zomaar mee zit te brullen. Het is gewoon dat machteloze gevoel dat je het niet even met een toverstafje kan wegtoveren, die pijn. Tenminste, dat is het dan bij mij.

Heel veel sterkte, met een paar dagen moet het alweer een stuk beter gaan.

Groetjes!

quote:
wat doe je dan? Geef je hem wat te drinken? of aai over bol en het toverwoord negeren gebruiken? Duurt hier nog erg lang ... maar zuslief heeft een kindje die ook in deze fase zit en sleept momenteel met voeding heen en weer... maar geloof niet dat dit goed is!? Dacht ben ff benieuwd naar tips over hoe om te gaan met deze sprong?

Inderdaad, als hij aangeeft dat hij drinken wil: een slok water.
En verder even op de arm, even troostend toespreken,
een lekkere knuffel, en dan weer toestoppen.

Zeker geen voeding geven, dat is helemaal nergens voor nodig.
(Hylke eet momenteel 's morgens de helft van z’n pap, zonder 's nachts
nog te snacken)

M.

ach arm ventje… hij zal wel veel pijn hebben gehad. De kuur moet volgens mij snel aanslaan … maar wel altijd afmaken!! al denk je dat het weer beterder gaat dan nog de kuur afmaken (wordt vaak niet gedaan waardoor kans op terug komen extra groot is).

quote:
We denken dan de huilaanvallen welke hij krijgt ook te maken heeft met buikkrampjes, hij heeft sinds zondag nog geen ontlasting gehad, dus we geven hem nu extra dubbeldrank en soms wat olie. Dus we wachten nog de onderzoeken van zijn urine en bloed af.

dubbeldrank?? nooit van gehoord dat dit kan helpen. via het cb kreeg ik als advies om lauw/warm water te geven (opwarmen in magnetron) op nuchtere maag. en kiwi’s overdag. Geen banaan. Weet de huisarts dit ook? wat was zijn reactie hierop? want anders misschien evt lactulose via huisarts.

Sterkte met de kleine vent… enne die huilbuien heel bekend. Vrouweneigenschap denk maarre niks om ons voor te schamen. Is uit onmacht met je kleine… en vooral als je zo al poosje onder druk/spanning sta (waterpokken / aanhankelijk / etc etc.)

Hoe gaat het nu?

Hallo allemaal,

allereerst excusses dat ik niet eerder gereageerd heb.
2 dagen nadat we bij de dokter zijn geweest had onze kleine weer ontlansting gehad, en de hoeveelheid ervan hierna heeft hij geen huilbuien meer gehad en is ook weer alleen gaan lopen en spelen. De uitslag van het lab betr. zijn bloed was goed, alleen wat hogere bezinking (misschien te wijten aan zijn oorontsteking).

Zijn kuur was na 1 week ook klaar en hij is weer helemaal de oude. Jullie moeten je eens voorstellen hoe mijn vrouw en ik ons weer voelen nu hij weer helemaal de oude is.

Dus zijn huilaanvallen en continu op schoot willen is voorbij maar waardoor dit nu exact kwam weten we nog steeds niet. Hij krijgt nu af en toe wel driftaanvallen, als iets niet lukt of ergens niet bij kan, maar dat zal er wel bijhoren, dat had onze oudere zoon niet zo erg maar ieder zijn karakter.

Nogmaals bedankt voor alle reactie,

groetjes uit brabant!
Deki

Fijn dat het beter gaat! Kan me heel goed voorstellen hoe jullie je nu voelen, niets zo naar als je kind dat zo ziek is. En die driftaanvallen, tja…hoort bij de leeftijd hè…

Groetjes!