Ja, wij komen idd weleens in Sprookjeswonderland!
We wonen alleen aan de andere kant van de dijk, in Lelystad dus ![]()
Ben hier geboren trouwens (ben dus weinig gewend qua verhuizen naar andere plaatsen hahaha
)
Ja, wat betreft de ziektekosten etc. was ik op de hoogte. Da’s niet echt denderend goed geregeld daar vind ik (hoewel ze er hier nu ook een potje van maken met het nieuwe zorgstelsel, maar goed…)
Wat betreft de dagelijkse boodschappen vind ik het nog te doen, je moet ff weten waar je moet zijn (welke winkel)
Wel moet ik heel erg wennen aan al die kortingsbonnen die je echt OVERAL vind,
pfffffff ![]()
Hahaha!
Dat gaat daar bij jullie gewoon heel anders: heb je geen kortingsbon dan heb je ook de korting niet.
Volgens mij heb je daar gewoon echt een dagtaak aan, om overal de kortingsbonnen uit te vissen (en het scheelt je vaak waanzinnig veel geld
)
Maar goed, da’s nog wel om overheen te komen hahaha ![]()
Tsja, dat je wat moet “inbrengen” voor het land, wat te bieden moet hebben, dat was me duidelijk…
Moet zeggen dat mijn vriend daar vrij makkelijk in is ![]()
Die heeft echt zoits van: ooow, ik pak rustig alles aan wat ik kan krijgen aan werk.
Maar serieus
Op het park waar mijn ouders die villa hebben, is wel wat te beginnen (we hebben nu trouwens een eigen bedrijfje hier in Nederland)
(zucht) we zien het wel…wie weet…one day… (foute instelling, ik weet het, zo kom je nergens hahahaha
Maar ben ff moe nu, heb het aardig gehad voor vandaag)
Bedankt voor je reaktie steeds!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 11 Jun 2006 22:01:47