Beetje trots op me zelf

een paar van jullie weten het wel, ik ben heel erg bang voor de tandarts… waardoor (schaam) ik al heel erg lang niet ben geweest en dus een heel slecht gebit heb.
al een tijdje liep ik dat ik toch er naar toe wilde ook voor jordy later want we geven de angst toch door straks maar kreeg me zelf niet over de drempel gister gingen we eten en krak er beekt een kies door midden wat echt heel erg pijn deed dus ik moest wel, tandarts gebelt en kon gelijk komen hij begreep het gelukkig heel erg goed allemaal en heeft een tijd met me gepraat en heeft de kies weer gemaakt en ga na mijn zwangerschap weer naar hem toen voor de rest… want dit kan niet eerder inverband met verdoving en foto’s maken maar ik ga dit keer echt dat weet ik hij was erg begrip vol en goed… een geluk bij een ongeluk eigelijk ook mijn mannetje gaat mee (waarschijnlijk eerder) want ook hij is heel erg bang komt door dat we een hele slecht tandarts hadden…

ben eigelijk best trost op me zelf…

sorry gaat niet over de kidzz (eigelijk wel want is ook goed voor hem dat papa en mama straks ook gewoon gaan)

bange Tries maar al wel minder hihihi

goed zo meissie
een begripvolle tandarts is al heel wat!! dat is het halve werk

Kussies

Applaus voor jezelf!!!

Groetjes Marielle

Inderdaad een begripvolle tandarts is al heel wat, je hebt er genoeg (helaas) die zeggen niet aanstellen laat kijken…

Goedzo meis!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Ik was dus nooit bang voor de tandarts totdat ik zwanger werd en een gaatje kreeg (volgens de tandarts logisch, een gaatje tijdens je zwangerschap) Afijn, gaatje bleek enorm gat te zijn geworden, en kreeg dus een enorme vulling enzo. Heb nu nog steeds pijn bij warm en koud enzo, schijnt normaal te zijn, is ook niet al te erg. Maar ben nu wel heel wat minder positief over tandartsen hahahahahah

Paul was ook altijd zo bang, zijn vorige tandarts heette Schneider (snijder op zijn duits dus) en hij maakte zijn naam meer dan waar. Dus 7 jaar niet geweest en heb m een flinke schop onder zijn kont gegeven richting tandarts…

Hartstikke goed Tries dat je gaat, mag je heel trots op zijn!! Het gaat allemaal na de bevalling vast meevallen, komt helemaal goed!

Liefs, Els

Goed zo wijffie!

Ook ik ben bang voor de tandarts, heeft met de schooltandarts te maken. Ik zal jullie de details besparen… nu ga ik ook weer na 7 jaar niet te zijn gegaan. Ik ga welliswaar naar een speciale maar ik ga nu gelukkig wel! Ik ben allang blij dat mijn angst niet is overgeslagen naar de kids!

Oja ik krijg nu bij elke behandeling lachgas! Zo erg is het bij mij dus!

Liefs ellen

Ha, ik ben niet de enige, blijkt al weer.
Ook bij mij is de angst door de schooltandarts er in “geboord”, brrrrr. Mijn kinderen gaan nooooooit naar een schooltandarts, mocht dat ooit weer in Amersfoort in gevoerd worden. Maar ook ik ben na, ruim 3 jaar weer naar de tandarts gegaan ,2 zenuwbehandelingen ondergaan (in 3 x, ronduit afgrijselijk en onwijs auw…), toen dacht ik, nou als ik dit al kan… Dus ga ik weer netjes naar de controles toe. Ook trots op mij zijn dus, hahaha. Ik snap je volledig Tries.

liefs SuperMo