een paar van jullie weten het wel, ik ben heel erg bang voor de tandarts… waardoor (schaam) ik al heel erg lang niet ben geweest en dus een heel slecht gebit heb.
al een tijdje liep ik dat ik toch er naar toe wilde ook voor jordy later want we geven de angst toch door straks maar kreeg me zelf niet over de drempel gister gingen we eten en krak er beekt een kies door midden wat echt heel erg pijn deed dus ik moest wel, tandarts gebelt en kon gelijk komen hij begreep het gelukkig heel erg goed allemaal en heeft een tijd met me gepraat en heeft de kies weer gemaakt en ga na mijn zwangerschap weer naar hem toen voor de rest… want dit kan niet eerder inverband met verdoving en foto’s maken maar ik ga dit keer echt dat weet ik hij was erg begrip vol en goed… een geluk bij een ongeluk eigelijk ook mijn mannetje gaat mee (waarschijnlijk eerder) want ook hij is heel erg bang komt door dat we een hele slecht tandarts hadden…
ben eigelijk best trost op me zelf…
sorry gaat niet over de kidzz (eigelijk wel want is ook goed voor hem dat papa en mama straks ook gewoon gaan)
bange Tries maar al wel minder hihihi