Pfhhh ik weet nu nie meer zo goed wat ik eraan moet doen hoor !
Pippy eet al een tijd niet goed savonds, het kan verschillen, want soms is ze zeer enthousiast, en hapt zo alles weg, maar da’s meer uitzondering…
ze neemt wel groentje, zo uit het vuistje als ik aan het koken ben… als ze dan in haar stoeltje zit… wil ze eignelijk nie meer, ze gooit liever met eten … blijkbaar (ik pak het dan ook meteen af ) …maar ja dan ist gillen en MIJ MIJ … soms kan ik het hebben …maar soms wordt ik er ook gestoort van … gisteren was weer ff het toppunt… had ik gewoon meegekookt, nou ik zet het voor haar neus (ze had dus al een stukkie brocoli op, gewoon in de keuken…) hoppa bord over de grond,
ik denk ja, nie gestofzuigt, dus ik zal maar wa anders maken, maar had nie meer genoeg, dus denk bij hoge uitzondering dan maar een potje, nou 1.5 hap, en ze veegt zo da bord weer op de grond… nou toen was ik er echt weer klaar mee, dan maar honger ! …
maar smiddags had ze ook haar boterhammen al nie willen eten… dus ik denk , shit dadelijk heb ze wel honger, maar goed als ze echt honger heeft zou ze wil eten was mijn redenatie, haar flessie van 19.30 uur heb ze ook half laten staan (wat de laatste tijd ook steeds vaker gebeurt, en die fles ken ze wel missen maar die geef ik nog maar omdat ze zo slecht eet… )
ik weet nie zo goed wat ik er aan moet doen, afpakken helpt nie echt, negeren ben ik goed in, maar heeft ook weinig effect… rustig blijven en haar blijven aanbieden, heeft averechtseffect… zou dit een fase zijn ???
ze eet wel goed fruit smorgens dus opzich krijgt ze wel goede vitamine binnen, maar jah wat meer groenten zou geen kwaad kunnen denk ik dan …
en de fase vind ik wel lang duren eigenlijk. ze is keurig op gewicht dat moet ik wel zeggen dus het is geen alarmfase rood ofzo…maar ik vind het wel vervelend, zeker omdat me truckendoos nu een beetje op is, en ik nie goed weet wat ik nu moet doen…
Pippy is geboren 17.07.2009