Beetje te veel gewerkt

Morgen moeten wij weer werken. We hebben 2,5 week vrij gehad om in het huis te klussen. Het wordt een prachthuisje! We hebben er zo’n goede aard! Eva was ook in haar nopjes met haar nieuwe kamer, vooral toen ze haar herten weer terugzag. Die stonden weer voor het raam!

Het verven ging me goed af, maar ik merkte de laatste dagen toch dat ik te veel hooi op mijn vork had genomen. We werkten steeds van 10.00-17.00 uur en dan is het aftapen, rollen, door de knietjes, trapje op, trapje af, broodjes smeren…jullie kennen het wel. Ik vergat eigenlijk dat ik zwanger ben! Maar mijn lichaam heeft toch 2x ‘STOP!’ geroepen. Vorige week en vanochtend werd ik duizelig en misselijk en moest ik echt gaan zitten. Ik wilde vanochtend kasten gaan inruimen, Eva had haar jas al aan. Maar toen ging het even niet goed. Ik kreeg het bloedheet en voelde me akelig! Even gezeten en toen wilde ik weer gaan. Maar buiten voelde ik me weer eng worden en ben ik met Eva de flat weer in gegaan. We zijn allebei gaan slapen. Daar knapte ik van op! Nu voel ik me weer goed. Voortaan neem ik toch maar wat meer pauze!

Verder gaat het goed. Volgende week gaan we er echt wonen! We hebben er zin in! Ondanks het vele werken is mijn buikje best gegroeid, het wordt nu echt een zwanger bolletje. Mooi! Enne…ondanks alles toch gewoon kunnen Ikkebennen…we hebben ook al internet in het nieuwe huis, dus ik heb niks hoeven missen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Wel rustig aan doen hoor. Wat fijn dat jullie er volgende week al in kunnen. Maak je wel een paar mooie foto’s voor ons?

Liefs

Fijn dat jullie al zo snel in het huisje kunnen!!
Maarre… pas je wel een beetje op jezelf?!
Je bent zwanger, neem je rust

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Nou, goed naar je lichaam luisteren hoor! je geeft het zelf al aan in je topicnaam, dus je weet dat het eigenlijk ene beetje te veel is geweest!

Kan me heel goed voorstellen hoor, dat je het huis af wil krijgen en alles op orde wil hebben, ondertussen ook nog lekker moederen en alles draaiende houden… Het houdt een keertje op. Gelukkig mag je nu weer werken, even bijkomen

Rustig aan geniet van jullie nieuwe huis! (wanneer gaan jullie over??)

Liefs

Als je je goed voelt ben je natuurlijk snel geneigd misschien iets te ver te gaan. Goed dat je wel naar je lichaam luisterde. En nu rustig aan doen…

Ik heb de foto van jullie nieuwe stulpje op je hyves gezien, supergaaf!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

En nu uitrusten gekke muts dat je bent.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

He wel aan julliezelf denken he muts… foei.

Groetjes,

Michèle

He meis … wel goed op jezelf passen hoor … Anders even bloed laten prikken misschien wel een lage hb? Ik ben er zelf ook erg beroerd van … duizelig en dan wordt je misselijk. Vooral rond etenstijd… dan is zelfs autorijden erg gevaarlijk! Dus … pas op de plaats meid! Schakel de hulptroepen maar in…

Pas goed op jezelf hoor. Fijn dat jullie bijna overkunnen kun je straks weer lekker in je eigen tuin van het zonnetje en van eva genieten en meteen even lekker rustig in je tuinstoel hangen. Is best lekker met dat mooie weer.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dank jullie wel! Ik voel me alweer een paar dagen goed en het echte harde kluswerk is nu voorbij! Komt allemaal wel weer goed. De zon schijnt, wat wil je nog meer?

Groetjes Rainbow, trotse mama