Tja op het cb zijn het nu eenmaal van die klaagmensen.
Als een kindje met gewicht maar net iets bovengemiddeld is word het al betempeld met te dik.
Elke keer dat ik er met Mika kwam had je ze moeten zien.
Met 12 maanden 15 kilo en 87,2 cm lang: tja hij is wel erg zwaar hoor voor zijn lengte. ik:Ja dat is ook zo maar ik vraag steeds of het goed is omdat ik het vermoeden heb dat hij iets mankeerd. hun: welnee is gewoon hollands welvaren.
Mika met 18 maanden op het cb.
96 cm lang en 18 kilo zwaar. hun: zodan hij is in 6 maanden 3 kilo aangekomen,dat is echt te veel en zijn lengte is ook te snel gegaan.
ik: ja nog steeds heb ik het vermoeden dat er wat aan de hand is met hem aangezien hij erg hard blijft gaat en mensen hem al ruim 3 jaar schatten.
Mika 2 jaar.
1m01 en bijna 23 kilo.
hun op het cb
jee hij is weer erg veel aangekomen dat is bijna 5 kilo op 6 maanden dat is echt niet goed hoor,en ook 5 cm gegroeit,gat toch echt te hard.
Ik: ja ik ga volgende week naar de ziekenhuis,heb bloed laten prikken en ik heb nu een afspraak gemaakt in het ziekenhuis.
Wat blijkt nou?
Mika heeft een stofwisselingziekte en hypercholesterollemie en ook zijn nieren zijn niet helemaal goed.
Loop elke maand in het ziekenhuis voor dit,meneertje loopt bij een dieetist.
Bij het cb waren ze al die tijd te laks geweest om stappen te ondernemen voor onderzoeken bij mijn kind.
Nu is hij inmiddels 31 maanden dus 2 jaar en 7 maanden,weegt nu bijna 24 kilo en hij is 1m09 lang.
Hij kan pas medicijnen krijgen bij 8 jaar,tot die tijd is het aanpoten en zoveel mogelijk alles mager geven en veel beweging geven.
Zo zie je maar dat je niet altijd op het cb kan vertrouwen.
En het praten komt echt vanzelf wel hoor,
mijn mannetje begon ineens met zijn 2de verjaardag volzinnen te praten en nu met 2,5 jaar praat hij de oren van je hoofd en ook nog eens de spraakontwikkeling van een kindje van ruim 4 dus het trekt echt wel goed bij,zo kunnen ze dit en zo kunnen ze dat.
Zolang je meisje goed in haar vel zit en zeer tevreden is en gezond is er niets mis toch?
Je doet het goed met je dochter hoor.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007