Beetje geschrokken, tip voor iedereen!


#1

Even een tip voor iedereen Heb je water in de buurt, waar ze vorig jaar met al het schaats plezier op konden staan, leg ze meteen uit dat het ijs nog niet sterk genoeg is en dat ze alleen met toestemming van papa en mama dat mogen!!! Voor je het weet proberen ze er op te staan, met alle gevolgen van dien. Dat is bij ons ook vanmiddag gebeurt, gelukkig is het goed gegaan, maar let er goed op!
liefs woezel

Gewijzigd door - woezel op 06 Dec 2012 21:30:14

Gewijzigd door - woezel op 07 Dec 2012 07:19:20


#2

Oef! Schrikken inderdaad!
Hoe slim je kleutertje ook lijkt soms… dit soort dingen doorzien ze idd echt nog niet.

Is ie zelf ook al een beetje van de schrik bekomen?

Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt


#3

O’jee die zal geschrokken zijn en het ontzettend koud hebben gehad!
Oma ook een hartverzakking natuurlijk.
Tja…je denkt dat je ze kan vertrouwen en dat ze slim zijn maar een ongeluk zit in een klein hoekje zie je wel!

Sneu en zielig hoor…

Gr, Danielle


#4

ja hij is flink geschrokken, en oma natuurlijk ook!! Ze zijn ook zo vliegens vlug!! Niemand kon er ook wat aan doen, en gelukkig is het ook goed gegaan, maar ik dacht, ik waarschuw iedereen even, voor de kinderen is het nu zo verleidelijk om dat allemaal uit te proberen, die winterpret, en zij weten natuurlijk niet dat het ijs eerst vele malen dikker moet zijn!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#5

Jeetje schrikken zeg. Ik zal het rens morgen gelijk zeggen. Een ding scheelt misschien dat hij dit niet snel nog een keer zal doen.

Groetjes ramona


#6

Ik kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent. Zoiets kan idd iedereen gebeuren, maar ja als het gebeurd voel je je toch schuldig. Hoe gaat het met Bo, heeft die er nog last van gehad?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers


#7

nee , hij heeft er gelukkig geen last meer van, hij zegt het ook heel treffend als je vraagt waarom hij op het ijs ging staan; ik wilde naar de overkant lopen… tja, dat kon dus niet…
Oma heeft zich ook in de dagen er na rot gevoeld, iedere dag belt ze wel even hoe het gaat, of hij nog nachtmerries heeft, of misschien wel verkouden door het koude water. Erg lief!!

we hebben hem nu echt op het hart gedrukt dat hij nooit zomaar op het ijs mag staan , altijd eerst toestemming vragen omdat het erg gevaarlijk is. ik denk ook niet ( als het weer zo hard vriest dat we op natuur ijs kunnen schaatsen) dat Bo er dan op durft, en eerlijk gezegd, juich ik dat alleen maar toe!! Ik ga liever naar de ijsbaan dan, ietsje veiliger

liefs woezel