ja het klinkt misschien dramatischer dan het is hoor, maar sommige van jullie weten wel dat ik het momenteel heel erg zwaar heb wegens prive omstandigheden…en dat ik daarom wat minder op het forum kom dan normaal… maar omdat ik toch echt behoorlijk down ben en ja ik toch even met iets in mijn maag zit omdat het een beetje mijn rotgevoel versterkte… tja ik weet ook niet en wat ik al zei; het klinkt misschien dramatischer dan dat het is maar Rico wilde s’avonds altijd een nachtkus en “neuzen” (je weet wel wat eskimo’s enzo doen)
als ik vergat hem een “neusje” te geven dan werd hij helemaal paniekerig verdrietig enzo.
maar nu sinds 3 dagen wil hij GEEN nachtkus van mij meer en ook niet meer “neuzen” overdag knuffelt hij wel altijd gewoon en krijg ik gewoon een kus, het is net alsof hij het expres alleen s’avonds doet, omdat ik het altijd wel belangrijk vind een nachtkus te geven tja… en nu zegt hij dus voor de 3e keer op een rij: nie kusje wil slapen.
en als ik dan vvraag (ik weet het zoiets mag ik uberhoudt niet eens vragen mara het floepte eruit) wil je wel van papa een kus? knikt hij ja, en toen ik vroeg:en niet van mama? zei hij: nee.
wat doe ik in vredesnaam toch fout dacht ik… ik werd er echt een beetje verdrietig van…
overdag knuffelt ie me welliswqaar helemaal plat dus het is niet dat ik denk; oh hij vind me eventjes niet zo lief meer.
want tuurlijk ik ben ook niet helemaal gek
maar gewoon het kwetst me dat hij ineens geen nachtkusje meer wil en dat papa dat wel krijgt. (kinderachtig he;… dat ik dat zo voel… can’t help it!)
denken jullie dat dit weer zo’n fase is? nouja ik wilde gewoon klagen, even gewoon schrijven.
![]()