Beetje eenzaam

Hallo, ik ben Caroline. Mijn zoontje is gisteren 5 maanden oud geworden. Het is een schat van een baby, maar ik voel mij dikwijls eenzaam. Jammer genoeg is papa zelden of nooit thuis (altijd maar werken). We hebben maar één auto (voorlopig) en wonen nogal afgelegen. Vriendinnen heb ik niet, (dat is de schuld van een vorige relatie) en een goeie vriendin vinden is verdorie lastig! Heeft er iemand van jullie zin om over de baby te chatten of te mailen?

hoi, vervelend zeg dat jij je zo vo.elt. kan je niet lid worden van een club? ga een cursus volgen ( babymassage of zo) of ga lekker naar de sportschool. KAn je niet wat met je man afspreken dat jij af en toe even lekker alleen eruit kan?

Groet Loes

Hi Caroline,
Ik begrijp heel goed wat je voelt. Door nieuw werk van myn man moeten we naar rotterdam verhuisd. Nu wonen we ongeveer 1 jaar en ik kent nog niemand hier, myn zoontje is 10 maanden oud. Alle vriendinnen en famillie wonen in amsterdam en ze zijn bezig met zijn eigen dingen. Dus lijkt me heel leuk om met jou over de baby te chatten of te mailen.
Groet
Vera