ik merk dat ik het de laatste tijd erg druk heb, logisch natuurlijk met een pup erbij maar toch, ik heb vaker gehad dat ik een poosje wat minder op ikkeben was, en toen liet ik het ook weten; ik vergeet jullie niet hoor!
ik hoop jullie mij ook niet
en dan is rico vrijdag ook weer jarig! jeetje wat gaat het snel.
we gaan trouwens dan naar de dierentuin en we vieren het zaterdag.
ik moet echt even een betere planning maken want ik loop mezelf ook een beetje voorbij merk ik. erg lastig, iedereen tevreden houden inclusief mezelf
Beetje druk!
Ha ha ha geen zorgen meid we vergeten je niet. Enne wel zwaaien he als je jezelf voorbij loopt.
Yep is rico ook lid van de peuterclub. Veel plezier vrijdag.
Groetjes,
Michèle
Ach, haha, ik merk ook dat ik de ene keer meer tijd heb dan de andere…
We zien je wel voorbij komen hoor
Liefs, Anne
Geen zorgen, we vergeten je echt niet.
Succes met de voorbereidingen van Rico’s verjaardag en we zien je wel weer voorbij komen
Groetjes,
Sandra
Nou meid, houd jezelf in de gaten! Ikkeben gaat wel door en zodra je weer meer tijd hebt, kletsen we fijn verder!
Veel plezier in de dierentuin en met het feestje zaterdag!
Liefs!
tja ik heb echt moeite met verdelen merk ik.
ik heb echt zin in de dierentuin, het schijnt een supermooie dierentuin te zijn in blijdorp dus we zullen waarschijnlijk een geweldige dag hebben.
ik heb nijntje in de dierentuin en rico vind die vanaf het begin af aan al helemaal geweldig
hij snapt nu ook dat we gaan want hij gaat helemaal door het lint van blijdschap als ik zeg: gaat rico ook mee naar de dierentuin over een paar nachtjes slapen?
hij gillen en ja knikken en dansen haha. geweldig