Beetje down

Hoi allemaal,
wil ff mijn verhaal kwijt, en misschien hebben julie nog tips. Ik zit nu in de 3e en laatste week van de vakantie, nu heb ik het erg leuk gehad en erg uitgrust. Sinds zondag verkouden en voel me ook zo raar wil strijken en dan begin ik en voel ik me ineens down. Ook als ik met charissa iets probeer te ondernemen is hhet even leuk en voel ik me rot. En dan gister middag dacht ik even alles lekker aan kant te maken want charis was op de psz dus had ff tijd lekker hard de muziek aan krijg ik ineens een erge hyperventilatie aanval. Heb ik wel eens vaker maar niet zo erg. En nu wil ik ook opruimen maar het gaat gewoon niet voel me zo down en moe.IK kan ook niet teveel achter elkaar doen want dan heb ik savonds hyperventilatie
Iemand tips om er weer een beetje bovenop te komen vind het ook niet leuk voor charis want ik merk dat ze het doorheeeft dat ik me niet goed voel.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Meid, laat even de boel de boel totdat je je wat beter voelt. Of laat door iemand anders de boel opruimen. Inplaats van opruimen ga lekker zitten met charissa op de bank en onderneem rustige dingen met haar: zoals voorlezen, tekenfilm kijken, kleuren. Lekker hangen op de bank. Of ga lekker een blokje om de eendjes voeren. Of laat een vriendin langskomen die je kan opvrolijken. Neem een sauna alleen of met vriendin. Lekker rustig aan doen meid! Denk aan jezelf! Ik hyperventileer meestal als ik het te druk heb en na ga denken over vanalles wat ik nog moet. Sinds in bij mijzelf de lat lager heb gelegd heb ik er geen last meer van. Misschien ook iets voor jou?Hoop echt dat je je gauw weer beter voelt meid! groetjes chantal

Chantal

hoi chantal dank je wel, ik ga vanavond eerst lekker lessen voor me auto daar voel ik me ontspannen bij en daarna poolen met een vriendin. Misschien heb je gelijk dat ik de lat te hoog leg en hoop ook dat als ik het wat rustiger aandoe er ook zo goed als vanaf kan komen. Eingenlijk stom dat hyperventileren iedere keer weer ben ik bang als ik het heb en probeer ook oefeningen te doen helaas helpt dat niet altijd. Maar ik ga het eens proberen

Ik had er destijds ook nog paniekaanvallen bij. Dat doet echt pijn alsof je geen lucht meer krijgt en pijn aan de linker arm. Dat kwam destijds door de stres op het werk daarom was ik ook een andere baan toen gaan zoeken. Ik heb het nu een hele tijd niet meer gehad. Maar ik heb wel altijd een zakje bij me zodat als ik het heb mijn ademhaling onder controle krijg. Ik was ook altijd bang als ik dat had en daardoor ging ik alleen maar drukker maken en nog harder hyperventileren. Was naar de dokter toen geweest en hij had mij verteld hoe te handelen. Nu ik dat weet wat het is ben ik niet meer bang. en weet ik dat ik mezelf rustiger moet maken ipv drukker wat averechts werkt. Goed van je dat je tijd voor jezelf gemaakt hebt. Geniet er maar van meid! Was ook laatst gaan poolen met eeen vriendin grappig dat jij nu hetzelfde gaat doen.haha groetjes chantal en les ze he?

Chantal

Ik heb idd ook paniekaanvallen gehad, gelukkig is dat maar 2 keer in erg vorm voorgekomen en ben ik 2 keer met spoed naar het ziekenhuis voor gebracht omdat ze dachten dat ik een longembolie had(\zit in de familie). Maar heel erg bedankt en scheelt ook weer dat ik niet de enige ben wat ik altijd dacht

En meid hoe was het lessen en het poolen met je vriendin? Ik hoop dat je je nu wat minder down voelt. Heeft de ontspanning geholpen?gaat het weer wat beter met je?groetjes chantal

Chantal

hoi chantal,
helaas kon het poolen niet doorgaan, er zat iets tegen met de hypotheek, dit hebben we savonds met de adviseur even goed moeten bespreken. Het lessen ging goed en ik heb eind oktober mij theorie examen. Het gaat nu iets beter ga vandag samen met charissa naar de schaapjes en eendjes, dan heb ik gelijk ook een beetje afleiding. En morgen shoppen voor een nieuwe keuken, daar kijk ik erg naar uit.

waar ga je shoppen voor een keuken? ik was bij pallen geweest. Probeer er altijd 500 vanaf te pingelen nooit accoord gaan met de eerste prijs! Leuk naar de eendjes. Wou dat ik ook kon gaan heb me net op mijn werk ziek gemeld want ik ben aan de race haha. Fijn te horen dat het beter met je gaan. En over de keuken: goed onderhandelen gewoon bij iedere prijs wat ie zegt niet accoort gaan. minimaal 500 euro eraf! Oktober teorieexamen? Spannend zeg!groetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 19 Sep 2008 12:30:48

we gaan naar de keukenconcurrent daar krijg je de keuken voor de helft van de prijs + lcd tv en nog een kado. We hebben daar een apsraak gemaakt maar die actie is eigenlijk volgende week maar wij mogen morgen ook al van de actie een keuken samen laten stellen.
Vervelend dat je aan de race bent zeg, heb ik ook gehad 2 weken geleden echt balen he.

o die aanbieding klinkt heeeeel goed! Ik heb nu een mooie keuken maar tocvh denk ik shit had ik ook maar op zoeen aanbieding gewacht vind kado s ook wel leuk en zoeen lcd scherm helemaal! whahaha hij zit er nu in he? ahahaha. Veel plezier zaterdag en nu genieten van de voorpret! groetjes chantal

Chantal

Brenda, alle liefs en sterkte. Ik kom gewoon een poos op je schouder te zitten tot je je weer wat beter voelt.

Groetekes, Sje

dank je wel sje vind ik ontzettend lief.