Beetje dom!

owwwwwwww dat herken ik helemaal heeft dylano vol gehouden tot hij een maand of 4 was en daarna is het over gegaan. Dus hoop houden. inderdaad viel hij op me arm in slaap en dan kon ik hem in de bank leggen maar legde hem niet in bed want hij krijste echt de hele buurt bij elkaar. en laten huilen had geen zin hij bleef het volhouden.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

oke dan…
zij blijft ook vol houden en steets harder…
heb je gewoon steets s’avonds geprobeerd om hem in bed te leggen??
xx groetjes femke

Op een gegeven moment heb ik dat opgegeven want we werden er geen van alle vrolijker van toen na een week of 4 weer een keer geprobeert en vanaf toen gaat het goed

Groetjes Michelle

oky dankje …
ik probeerde de laatse week ook niet meer…
ma over een paar weekejes dan.
xx femke

Hoi Femke gefeliciteerd!

Nou jamie sliep snachts bij mij ook moeilijk hoor dus ik legde hem gewoon bij me in bed(weet gevaarlijk)maar anders was ik echt stuk de volgende dag en werd geirriteerd dat hij niet kon slapen en dan had hij ook effe geslapen en toen na de volgende fles legde ik hem weer in bedjke en toen voel hij wel inslaap dus had gewoon nog effe behoefde naar mama ofzo denk ik!

Nou ik heb ook weer wat haha nu komt hij niet meer om 3 uur nee om half 5!
Dat is helemaal niks aangzien ik er soms om kwart over 6 uit moet hihi kan het nou niet uurtje later denk ik dan want erna weer naar bed heeft ook amper nog zin!

Ja, irritant hè. Net dat laatste rukje is dan nog te lang voor ze. Hopelijk pakt 'ie die er ook snel bij!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja nogal hihi nu moet ik zeggen ik doe normaal (overdags) 3 scheppen nuriton(verdikkingsmiddel) en savonds 4 dus mischien dat hij daarom wel ineens 7 uur achter elkaar slaapt dus nu ga ik proberen de fles van 21:00 te verlaten na 23:00 hij slaapt toch erg nu kijken of hij dan later komt haha

succes mammietammie

Groetjes Michelle

Dank je wel!
Zo grappig he zat net te denken bijna 3 maanden geleden kwam ik hier met vragen over Jamie enz omdat hij zoveel huilde en voedingen ext ext zo merk je ook hoe hard het ineens gaat met de kleine nu is het ook zo onwijs heerlijk vrolijk mannetje en ik ken hem echt veeeeeeel beter en voel me zoveel wijzer hihi ookal heb ik nog wel 100 vragen hoor voor jullie maar snappen jullie wat ik bedoel hij veranderd met de dag en gaat zo snel dat je soms daar even over moet nadenken hihi

Zo snel als hij verandert zo snel verander jij mee. Je leert zo snel met zo’n kleintje. Tien maanden geleden had ik nog nooit gehoord van hydrofiele luiers (watte???), krampjes of voedingsschema’s. En moet je zien hoe snel je leert. Fijn dat je je al zoveel wijzer voelt, haha.

Enne, succes met het later geven van de fles. Hopelijk werkt het. Voor hetzelfde geld is z’n innerlijke wekker zo goed afgesteld dat 'ie alsnog op dezelfde tijd komt, maar dat merk je snel genoeg. Ik hoop natuurlijk van niet!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hihi…ja ik weet het hier nog iemand dacht dat ze nu wel zo goed bleef slapen… maar helaas… nu is het al weer een paar dagen dat ze vroeger wakker word tewijl ik nu de laatste fles 210+7schepjes mog geven van het cz. ze zeggen altijd even volhouden gaat vanzelf over hahaha… dus daar wacht ik dan maar op
groetjes femke