Beetje bijgeslapen!

Onze kleine van 6 weken heeft al 2 nachtjes doorgeslapen! Wauw! Je voelt je gewoon een ander mens. Gisternacht 7 uren tussen de voedingen en vannacht 7,5 uur. Om 6 uur lag ik weer in bed en toen werd Joël om 9.00 (!) wakker. Nou, dat was weer eens een fijn nachtje zo! Ik wilde het even delen hier.
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi Marielle,
Wat fijn he zo maar weer eens een aantal uren achter elkaar doorslapen. Geniet er maar lekker van en voldhouden zo! Trouwens wel lekker snel hoor met 6 weken al! Grt, Sabine

Vanacht zat er alweer 6,5 uur tussen de voedingen. Heerlijk gewoon. We duimen maar dat Daniël het zo vol blijft houden. Weet iemand toevallig of hij per se nog 6 keer gevoed moet worden? Het lijkt er op dat het niet lang meer duurt voordat hij naar 5 voedingen kan/gaat. Misschien duurt het nog wel even hoor, maar hij kan al behoorlijk lang tussen z’n voedingen. Joël kreeg ongeveer met 10 weken nog 5 keer borstvoeding. Hij sliep met 8 weken voor het eerst door!

Lilypie Tweede Ticker

Wat heerlijk hè dat ze door gaan slapen…
Wij hebben gekeken naar wat Senna zelf aangaf, als zij niet meer kwam dan gaven we er maar 5, soms kwam ze een keer extra. Prima dan kreeg ze er 6.
Wij waren van mening dat ze het zelf wel aangaf wat ze wilde drinken.

Groet Vanessa mama van Senna.

ja zo deed ik het ook, ik heb nooit gekeken naar schema’s en altijd op verzoek gevoed…

heerlijk he dat doorslapen …

Groetjes Nathalie & Co

Vannacht 8,5 uur tussen de voedingen. Wel erg lang hoor! Maar goed, ik ga er ook maar van uit dat hij het zelf wel aangeeft. Vandaag proberen we dus ook voor de 5 voedingen te gaan! Ik ben benieuwd. Gister kwam hij zelf gewoon wat sneller weer en kwam hij toch aan 6 voedingen. We zien wel. Nu hoop ik alleen wel dat hij weer doorslaapt en niet alsnog de 6e voeding 's nachts komt halen. Dan ga ik liever zelf de tijd bepalen en krijgt hij er 6. We zien wel weer! Hij heeft dus nu nog maar 2 voedingen gehad vandaag en het is al 14.15!

Lilypie Tweede Ticker

gewoon zo doorgaan marielle! super he nachtrust!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Gisteren heeft Daniël dus 5 voedingen gehad en vannacht weer lekker geslapen. 22.00 voeding en 5.00! Het gaat dus lekker hier. Bij jou ook las ik, Kimmetje!
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël.

Lilypie Tweede Ticker