hey dames, ook hier een mama die zich daar wel boos en zorgen om kan maken, natuurlijk heb je altijd mensen die een bepaald systeem misbruiken…
en da’s wel eens heel irritant, aan de andere kant denk ik, je doet je best maar, want ik wil liever niet thuisblijven, ik werk nu 3 dagen, en daar ben ik heel blij om, omdat ik nog steeds niks van de belasting heb mogen vernemen, betaal ik nog steeds het kdv uit eigen zak (als dat geregeld is, krijg ik het wel terug met terugwerkende kracht… ) en dit is wel ff 550 euro per maand… dus financieel word ik ook niet wijzer van het werken, maar ik vind het wel fijn om even van huis te zijn…daar ben ik eerlijk in, anders draai ik gewoon door…
maar dat ze thuisblijfmama’s aan het werk willen hebben, ik denk dat dat nu ff anders ligt, want er is weinig werk, dus parttimers zijn ze liever kwijt dan rijk… dus nu ist weer liever, blijf maar thuis volgens mij (probleem is dan alleen dat die dames allemaal recht hebben op ww of andere vergoedingen omdat die meiden allemaal netjes gewerkt hebben ) maar ja ze blijven maar lekker klote daarow… ze zoeken het maar uit ! ik blijf me kindje zolang ik kan naar het kdv brengen en lekker werken …