Het hoe of wat weet ik niet precies, maar morgan is paddington kwijt. Ik heb haar vanmorgen met beer afgeleverd op het kdv en vanmiddag konden ze hem niet vinden. Ze is aan het wennen bij de peuters dus het kan zijn dat ie daar zoek geraakt is of misschien heeft een kindje hem meegenomen, maar hoe dan ook hij is nu even weg. Gelukkig hadden we vorige week dus twee nieuwe paddi’s gekocht maar ze stonden nog in de doos. Ik had zoiets van als het even rustig is weer zet ik er een bij in der bed en dan zien we wel. Maar ja nu hadden we geen keuze dus pappa heeft thuis een nieuwe beer aan haar gegeven. nou was de oude paddi al even zijn kleren kwijt dus Mer kwam aanlopen met de nieuwe paddi en zei kijk morgan Pappa heeft nieuwe kleren voor Paddington gekocht. En morgan zei alleen maar Oh ja wat mooi en Paddington 2 was meteen haar beste vriend.
Ik heb zo’n gevoel dat we hier heel goed weggekomen zijn. Al was ik best even pissig dat Paddington 1 weg is. Want het was toch haar eerste echt favo knuf. Alleen daarom hoop ik al dat ze hem vinden.
Groetjes,
Michèle