Beer geaccepteerd

Het hoe of wat weet ik niet precies, maar morgan is paddington kwijt. Ik heb haar vanmorgen met beer afgeleverd op het kdv en vanmiddag konden ze hem niet vinden. Ze is aan het wennen bij de peuters dus het kan zijn dat ie daar zoek geraakt is of misschien heeft een kindje hem meegenomen, maar hoe dan ook hij is nu even weg. Gelukkig hadden we vorige week dus twee nieuwe paddi’s gekocht maar ze stonden nog in de doos. Ik had zoiets van als het even rustig is weer zet ik er een bij in der bed en dan zien we wel. Maar ja nu hadden we geen keuze dus pappa heeft thuis een nieuwe beer aan haar gegeven. nou was de oude paddi al even zijn kleren kwijt dus Mer kwam aanlopen met de nieuwe paddi en zei kijk morgan Pappa heeft nieuwe kleren voor Paddington gekocht. En morgan zei alleen maar Oh ja wat mooi en Paddington 2 was meteen haar beste vriend.

Ik heb zo’n gevoel dat we hier heel goed weggekomen zijn. Al was ik best even pissig dat Paddington 1 weg is. Want het was toch haar eerste echt favo knuf. Alleen daarom hoop ik al dat ze hem vinden.

Groetjes,

Michèle

Kan me voorstellen dat je best pissig bent. Maar daar kom je indd goed mee weg

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat slordig, hopelijk komt Paddi 1 nog terecht. Wel fijn dat Morgan zonder morren Paddi 2 accepteerde, dat scheelt weer!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Bij ons blijven regelmatig jasjes hangen en laatst had een kindje die ook meegenomen. Komt vrijwel altijd weer bij de eigenaar terug, dus ik hoop dat Morgan Paddington 1 terug krijgt! Maar fijn dat ze Paddington 2 ook lief vindt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja ik hoop het ook, en best kans dat ik hem morgen ineens zie liggen, maar ik was echt opgelucht toen ik haar tv zag kijken met paddi 2 en ze hem vol trots kwam laten zien. Was wel lief vanavond ze was moe. Ze had de hele middag bij de peuters gespeeld zegt ze na het eten tegen paddi. pellele bed toe???

Groetjes,

Michèle

Aaah, lief inderdaad! Morgan kan echt goed praten he? Eva begint nu ook met twee woordjes achter elkaar te zeggen, soms drie, maar ik denk dat Morgan het wel beter kan! Eva noemt een krokodil nog steeds ‘dil’, terwijl Morgan het toen al ‘kokodil’ of zoiets noemde toch? Maar dat even ter zijde! Eva zit nu ook in de groep met 2-4 jarigen en ze had al ruzie met een ventje dat haar pop wilde afpakken. Ze keek 'm met vuurspuwende oogjes aan en riep: MIJ! De nieuwe leidsters moesten wel lachen en keken even op van zoveel pit! Ja, ze leren mijn Eef vanzelf kennen, die laat zich de kaas niet van het brood eten! Haha. Gaat het goed met oefenen bij Morgan? Ik hoop dat ‘Pellele’ snel weer opduikt!

Paddington 1 is waarschijnlijk toch onderweg verloren gister. Ze hebben alles op zijn kop gezet maar hij is en blijft weg. Jammer maar helaas. Gelukkig is pellele 2 ook goed.

En morgan is gisterochtend naar de peuters gegaan en na der slaapje ging ze uit zichzelf ook nmeteen weer terug dus dat zit wel goed. Ze is klaar met de babygroep.

En ja Morgan praat heel goed. Ze gaat nu ook kleuren benoemen en spreekt ze foutloos uit. Ze herhaalt worden nu ook foutloos. Als ik zeg morgan zeg eens dit of dat herhaalt ze het feilloos. Van de week komt ze narm e toe met de dierenboekje zegt ze kijk mamma chinchilla. Nou had ze een paar afleveringen van Diego gezien met een chinchilla en dat was dus blijven hangen. Maar ze praat voor net twee ontzettend goed inderdaad. Maar ja wat wil je ook met een ouewehoer als mamma

Groetjes,

Michèle

Een ouwehoermama zegt niks haha, dat ben ik zelf ook! Eva praat gewoon wel okay hoor, maar niet zoals Morgan. Gewoon, wat een kind van net 2 doet zeg maar. Ze zegt wel veel na, maar lang niet altijd goed. ‘Groen’ is bv ‘goen’ ofzo. Ze kent wel veel woordjes en ze kan wel duidelijk maken wat ze bedoelt. Ze leert elke dag bij en op zich is haar taalontwikkeling verder in orde. Ik stond er alleen van te kijken wat haar twinsis allemaal al zegt! Chin-cil-la, wat een moeilijk woord!

Eva was ook echt klaar met de baby’s. Toen ze jarig was zaten alle kids in een kring sloom om zich heen te kijken, terwijl Eva volop muziek aan het maken was. Je kon merken dat zij verder was en een beetje ‘baasde’ over de anderen. Nu is ze de kleinste en de jongste, maar ze staat haar mannetje nu dus al! Ze vindt het leuk, al huilde ze wel even toen ze daar voor het eerst moest slapen omdat de kindjes zoveel lawaai maakten. Verder gaat het prima. Ben wel benieuwd watvoor leidsters daar zitten, ik heb ze zelf nog niet gezien, papa wel. Maar maandag zat haar luier echt zoooooo raar (helemaal scheef met een losse flap eruit hangend), dat ik denk dat er eentje blind is!

Oh morgan slaapt nog even bij de babies, want ze is nog aan het wennen zeg maar, maar ik denk dat slapen bij de peuters ook geen probleem zal zijn.
En ja ik verbaas me soms ook over haar woordenschat hoor, maar ja beter zo dan dat ze niks zegt.

wij hebben ook een blinde. Morgan heeft namelijk soms maatje 6 luier aan. Nou weet ik dat ze groot is maar zo groot

Groetjes,

Michèle

Hahaha, die is voor kinderen van 5 ofzo? Hahaha. Eva droeg maandag maatje 5 en die was zo groot dat 'ie helemaal tussen haar benen hing als een soort haremmodel! En er zat niet eens plas in, kun je nagaan!

5 heeft morgan ook wel een en die gaat wel, hij is wat groot maar het is te doen, maar 6 inderdaad echt niet.

Groetjes,

Michèle

wat fijn! ik vind het echt niet kunnen nee dat ze een knuffel kwijtraken
hang een briefje op ofzo daar? misschien dat ouders iets gezien hebben?
wat sneu voor dr!
maar heel fijn dat ze paddington 2 accepteerd
Rico heeft dat ook met zijn poohbeer, hij snapt het benul nog niet echt
als hij anders ruikt omdat hij nieuw is zeg ik gewoon dat hij in bad moest omdat ik vond dat hij stonk.
rico kijkt me dan aan en zegt: ja bah he!
haha dolle maargoed… je bent er goed mee weggekomen want ik denk dat er weinig kindjes zijn die het pikken.
rico pikt het gelukkig ook.

@ Inge waarschijnlijk zijn we hem toch onderweg verloren want ze hebben echt alles over hoop gehaald en zo groot is het kdv niet

Groetjes,

Michèle

en niemand heeft hem perongeluk meegenomen? maar kan je je niet herinneren dat je hem zelf mee hebt genomen toen je ging dan?
ach en zolang morgan het accepteerd…
haha zitten wij helemaal boos te worden op het kdv

In mijn gedachte had ze in haar hand op het kdv maar ik weet het dus niet zeker meer. Ik had hem nog onder het plastic van de buggy aan der gegeven, maar goed op het kdv was ik zo aan het kletsen met de leidster dat ik het echt niet meer weet, En ja paddi 2 is helemaal geintregeerd

Groetjes,

Michèle

Beetje laat, maar wat goed dat Paddington 2 geaccepteerd is. En net op tijd verloren zeg! Je had vorige week ofzo twee nieuwe gekocht toch?

Wat goed dat Morgan alle kleuren al zegt! Nora zegt ze wel na, maar als iets een uitgesproken kleur heeft, is het standaard paars in haar ogen… Eerst had ze dat met getallen, als het meer dan 1 was, was het voor Nora 6. Nu is dat ook niet meer, niet dat ze ziet als er drie koeien staan, maar dan begint ze wel één, twee…

Verder praat Nora ook wel echt met zinnen. Tegwoordig eindigt de zin vaak met toech? (toch). Das wel heel schattig vind ik. dan zegt ze Nora bij oma slapen, toech?

Ze zit ook al even op de 2+ groep, omdat ze echt verreweg de oudste was op de babygroep. Dus ze pendelt nu een beetje, maar voornamelijk is ze op de groep met grote kindjes. Laatst gingen ze met zn allen in een kring staan om een liedje over een bril te zingen, met de gebaren en danspasjes die erbij horen. Nora vond het zo mooi dat ze midden in de kring is gaan staan en helemaal uit haar dak ging! Ze is dol op dansen… Leuk om aan het einde van de dag zo’n verhaal over je meisje te horen!

Gelukkig kunnen de leidsters op de peutergroep bij ons nog enigszins omgaan met luiers, maar ze is door de grote kindjes wel geinspireerd geraakt om op het potje te gaan, dus thuis ook maar weer actiever mee bezig!

Dat Morgan echt een maat 6 luier om had joh! Ach, daar kan ze wel een dagje mee vooruit!

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

@ Liske inderdaad twee weken terug nu hebben we ze ineens gevonden en gekocht.

En morgan stond vanmorge op toen ze haar brood op had zette de tv uit en zei kom maar pappa, ze had er zin in vandaag dus.

Als het goed is mag morgan nu ook meedansen met de peuters op vrijdagochtend. Dan krijgen ze dansles zeg maar. Die gaat helemaal uit der dak dan. Als het goed is gaat ze vandaag ook bij de peuters slapen en als dat goed gaa is ze eigenlijk helemaal over.

Groetjes,

Michèle

Wat een grote dames hebben we al he?!

Hoe is het met je verkoudheid?

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

@Liske inderdaad en het gaat zo hard soms.

Ja het gaat. 's morgens klink ik ok if weer stevig rook en 's avonds ben ik heel esxy volgens mervin en ondertussen nies en snotter ik vrolijk door, het gaat steeds een beetje beter

Groetjes,

Michèle

haha ook zo chaotisch soms dus
ik ben al heeeeeeeeeel lang baby pooh kwijt, geen idee waar ie is, ik was laatst ook woezel kwijt en zn tut (anti kapot bijt tut)
en wat bleek nou, (ik vond hem 3 weken later woezel en tut) rico had hem in zijn kast tussen zijn zwemspullen verstopt haha, etterbakkie en ik maar zoeken!