Bedtijd voor baby van 5 1/2 maand?

Hallo lieve mama’s en papa’s,ik zit met een vraag…
Mijn Aissa slaapt erg veel,tenminste dat denk ik.
Als we sóchtends om 7 uur wakker worden,leg ik haar meteen aan voor een voeding en dat nog geen uur later wilt ze weer gaan slapen en kan dit dan weer doen tot uurtje of 10 dan weer een voeding.
Dan gaat ze meestal weer slapen om uurtje of 13:00 tot 16:30 dan weer een voeding en dan om uurtje"of 19:00 tot 20;00 dan weer een voeding en dan om 21:00 en dan soms komt ze nog voor een voeding om uurtje of 0:00 maar soms slaapt ze ook door tot 05:00,dan leg ik haar even aan en slaapt ze tot 07:00.

Ik vraag me af of ze niet erg veel slaapt,ik ben nog niet in het bezit van het " oei ik groei boek"die ga ik morgen eerst maar eens kopen maar zijn er ouders die mij wat info kunnen geven.

Alvast many thxs,
Sandy

Het slapen verschild per kindje. Hier hebben ze beide nooit veel geslapen met name onze eerste. Kon ik net met een bakje leut gaan zitten, was ze er weer hahahaha. Als je kindje als ze wakker is, gewoon een tevreden en blije baby is, is er denk ik niks raars. Je kunt dit ook even op het cb navragen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Beetje afhankelijk van hoe oud de kleine meid nu is,
maar dit ritme klinkt wel erg bekend hoor.

Dus: geen zorgen maken.

oooooooooo mak je geen zorgen zollang ze tevreden is en het verder goed doet en niet ziek is.
onze dochter sliep ook zo veel hoor en slaapt nog 2x met 10 maanden sliep ze zelfs nog 3x per dag.
Ze had het gewoon nodig.
Zou me er echt niet druk om maken het ene kind slaapt meer als het andere

groetjes GYtha

Hoi,

Wij hebben ook z’n slaperd, Moet wel zeggen dat ze ingebakerd werd. En ze kan er nu nog wat van. Veel ouders benijden ons. Onze dochter is nu 3 jaar en slaapt van 7 tot 7/8 uur soms is ze nog een half uurtje wakker maar dan wordt ze s’morgens bijna standaard ook een halfuur later wakker.
en ze slaapt s’middags nog z’n kleine 2 uur.
die van mijn buurvrouw 6 maanden jonger slaapt van 8 tot 6 en s’middag maar vaak een uurtje.

Zo zie je maar het is heel verschillend

zou me geen zorgen maken,

groetjes

lon106

Hoihoi,

Job is nu 5 maand en 3 weken.
Hij gaat savonds om 7 uur naar bed en slaapt tot ongeveer 6uur half 7.
Hij krijgt dan een fles en gaat meteen weer naar bed dan slaapt ie nog tot ongeveer 9 uur.

van 11.30 uur tot 13.00 uur en van 15.00 tot 16.30 uur

Liefs Maaike