Bedplasser


#1

beste mensen mijn zoon an 13 jaar blijft maar in bedplassen niks werkt.
ik heb allen nog niet de luier geprobeert maar ik wil niet dat hij dan onzeker word. hebben jullie meschien een goede oplossing?
ik hoor heel graag van jullie

groetjes toss


#2

Waarom denk je zelf dat hij in bed plast ? Is hij al onderzocht op een urineweg infectie ? Heb je al eens een plaswekker geprobeerd ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#3

Heeft hij dit altijd al gehad of is dat pas begonnen?

Een tip! mocht je die tip ooit krijgen om het een kalender
te gaan werken
NOOIT doen…


#4

Heey,
Ik zelf heb ook tot een jaar of 12 in mijn bed geplast en had thuis nooit wat om, maar als ik op kamp ging oid, deed ik altijd stiekem een luierbroekje aan in mijn slaapzak, ik wilde natuurlijk niet dat ik de hele boel onder zou zeiken!!

Nu hebben mijn ouders mij een tijd lang 's avonds voor ze naar bed gingen laten plassen, zo bleef ik wel droog in de nacht, en later heb ik nog de plaswekker gehad. En rotding, maar daardoor ben ik me er wel bewust van geworden wanneer ik moest plassen.

Ik snap heel goed dat het vervelend voor hem is! Maar liever even een luier aan (zols bij de plaswekker), en dat hij er daarna vanaf is.

Misschien heb j dit allemaal al geprobeerd hoor!
Dan weet ik het jammer genoeg ook even niet…
Heel veel scces ermee!
Liefs, Anne

Lilypie


#5

zijn er al naar oorzaken gezocht

is er in het gezin veranderingen op school ect ect

plaswekker,met de ha gepraat onder zoeken ziekenhuis

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#6

Ik heb maar 1 gouden tip: naar de kinderarts ermee!

Groetekes, Sje


#7

hallo ten eersten bedankt voor jullie reactie’s.

hij heeft er al last van sinds zijn geboorten maar in het begin doet dat eidereen dus het kan ook later zijn begonen.
hij heb de plas wekker al geprobert maar dan als hij bij de wc is het er al lang uit.
er zijn al naar oorzaken gezocht maar ze hebben niks kunnen vinden en ik denk dat ik toch maar de luier aan hem ga voorstellen. op school weten allen de docenten het maar overdag is het niet echt een probleem af en toe toch wel maar dan heeft hij schone kleren mee. de kinder arst wist het ook niet.

ik ben nog steeds ten einde raad maar ik ben wel wat veder gekomen.

met vriendelijke groet toss


#8

Hoi Toss, is er ook gekeken naar de grote van de blaas?

Mijn blaas is toen ook opgetekt en banden in gekort
Ik zou zelf nooit voor een luier kiezen, je hebt van die beschermhoezen

Verder zou ik toch met hem naar de kinderarts gaan, voor verder onderzoek
er is evt ook medicatie voor…

Maar een luier hmmm manneke moet zich dan een baby voelen tenzij hij het zelf echt wilt…


#9

Hier in Nederland bestaat een poep- en plaspoli voor dit soort extreme situaties. Ben je daar al geweest?

Groetekes, Sje


#10

yep in woerden zit een hele goeie weet niet waar je vandaan komt
maar als je niet al te ver er vandaan woont zal ik daarheen gaan en dan dokter verwijs

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#11

harstike bedankt voor de reacties ik heb mijn zoon al gelijkt aan gemeld bij de poli.
hij zelf vind dat ook goed want hij wil geen luier om zeker niet als er vrienden komen slapen en ander dingen.
gr toss


#12

Slaapt hij te diep of zo ? Misschien een wekker voor hem zetten, zodat hij eerder gaat plassen ? Lijkt me verschrikkelijk sneu voor hem. Ik ben benieuwd of de poli wat oplevert voor jullie, hou je ons op de hoogte ?

Succes !!!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!