ff wat anders,maar wie o wie heeft er een boxspring
en hoe bevalt dat
wij zijn op zoek naar ander bed,maar waar je ook binnen loopt je ziet bijna alleen maar boxsprings
dus kom maar op met de verhalen
ff wat anders,maar wie o wie heeft er een boxspring
en hoe bevalt dat
wij zijn op zoek naar ander bed,maar waar je ook binnen loopt je ziet bijna alleen maar boxsprings
dus kom maar op met de verhalen
Ik heb geen boxspring… Maar wel een ander duur bed… Van Lundia…
We hebben vrij kleine slaapkamers, dus om ruimte te creeren hebben we een hoog bed met eronder diverse laden en kastjes…
Hij ligt prima… Maar bij te veel beweging kraakt hij wel… Het is tenslotte hout…
Paula
hoi,
Wat grappig wij zijn ook op zoek naar een nieuw bed. Ook wij worden bij elke winkel doodgegooid met boxsprings. Zo bij het uiproberen liggen ze wel lekker. We hebben alleen nog geen 2 jaar geleden nieuwe lattenbodems gekocht omdat de rechtopzitfunctie niet meer werkte. Dus we twijfelen heel erg. Ik ben benieuwd naar ervaringen. Liggen de boxsprings echt nog zo lekker na een jaar. Werkt de rechtopzitfunctie wel goed ik bedoel ligt dat lekker.
groetjes
lon106
Hoi Allemaal!
Wij hebben thuis een waterbed, wat ons geweldig bevalt. Minder rugpijn en uitgeruster opstaan.
Maar dat was je vraag niet Boxsprings zijn echt goed. Ik heb voor mijn werk altijd veel gereisd en goede zakenhotels hebben eigenlijk altijd boxsprings dus dat zegt wel genoeg toch?
Succes!
Inge