Bedank-cadeau opa&oma

Eind mei passen mijn ouders voor het laatst op Erik op de dinsdag. Ze hebben dat dan vier jaar gedaan, maar nu hij naar school gaat houdt het op.

We willen ze graag een cadeau geven als bedankje voor die vier jaar. Met ons vijven zitten we rond die tijd een week op Texel en da’s een mooie gelegenheid om het te geven.

Hebben jullie suggesties voor een leuk cadeau?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Misschien een mooie foto op canvas? Of een ander fotocadeau. Zelfgeknutselde werkjes doen het hier ook altijd goed. Misschien is een dagje uit geven met Erik ook een leuk idee. Dat zij met hem naar de dierentuin gaan of zoiets.

Groetjes Natasja

ik vind dat dagje uit met erik ook een heel leuk idee! het goede weer komt eraan dus er is weer veel te doen! en ook die foto op canvas wilde ik noemen voor aan de muur

Wij geven mijn (schoon)ouders weleens een bon om uit eten te gaan, of een bon om naar een musical te gaan o.i.d.
Alhoewel ik iets persoonlijks als een canvasfoto ook wel erg leuk vind.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Foto’s op canvas heb ik ze al eens gegeven, dus dat voelt niet als een heel bijzonder cadeau. Dagje uit doen met Erik doen ze regelmatig op die dinsdagen…ik bedacht me nwt om een mooi digitaal fotoboek te maken met foto’s van hun en Erik van de afgelopen vier jaar (ze hebben er superveel gemaakt).

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ja dat is een heel leuk idee! dat boek speciaal opa/oma /erik boek kei goed idee Mriek! weet zeker dat ze dat geweldig vinden!

Ik zou er dan ook nog leuke annekdotes (hoe schrijf je dat) bijschrijven Mriek. Dat maakt het weer iets persoonlijker.

Liefs Michelle

Anekdotes? Ik vind het inderdaad ook wel een goed idee van mezelf, haha! Maar ik hou me aanbevolen hoor, misschien dat er iemand anders is met een nog beter idee?

Groetjes,
M

Wat ik ook heel leuk vond is een cadeau wat de leidsters hier op het kdv laatst kregen van een kindje dat afscheid nam omdat ze naar school ging. Ze had voor iedere leidster een heel leuk verpakt bloempotje met daarin een zakje zaadjes vergeet- mij- niet-jes. Vond ik heel lief maar voor opa en oma is dat misschien niet zo van toepassing omdat hij die natuurlijk gewoon blijft zien al is het minder vaak.

mama1980

Lilypie Third Birthday tickers

Maar wel een leuk idee voor het afscheid op het kdv!

Groetjes,
M