Hoi, zou graag willen weten hoe laat jullie kleintjes naar bed gaan. Mijn dochtertje, Lauren is 16 maanden en gaat vrij laat naar bed. Ze gaat soms wel slapen om 20.00 uur maar wordt dan om 22.00 uur weer klaar wkker. Ik probeer haar dan in een donkere kamer te houden en weer in slaap te krijgen maar vaak lukt dat niet. Ze is een aantal maanden om deze reden stteds rond tienen naar bed gegaan want dan slaapt ze wel gewoon door tot de volgende ochtend. Overda slaapt ze 2 uurtjes maar meer ook niet. Ik weet niet goed meer wat ik hieraan doen kan. Misschien haar vroeger wakker maken? Ze slaapt namelijk tot 9 uur in de ochtend, omdat ze zo laat naar bed gaat. Ze is zo actief en rent het leift tot midden in de nacht door het huis. Als iemand een goede tip heeft is die van harte welkom!
Bed Tijd
bianca4
en als je haar om 8 uur nog in bad/douche doet,wie weet helpt dat,zijn ze meestal door de warmte lome en slaap je ook beter.
sterkte
groetjes bianca
Tries
ja ik zou het zelfde zeggen, probeer haar eens om half 8 lekker in bad te doen even lekker spelen en dan evt nog eten of drinken en dan naar bed… even een paar dagen vol houden mischien dat ze dan weer in haar ritme komt
succes Tries