Wat we nu toch hebben Onze kleine man eet zn bed op Ik heb m al een paar keer met stukjes hout op zn kin gevonden
Hij knaagt echt aan zn bedrand En ja hij krijgt genoeg te eten HAhahaha
Een van jullie kids die dit ook doet/heeft gedaan??
Weet ook niet wat ik er aan moet doen KAn er niets over heen plakken of schuiven
Maf kind Maar ook wel een beetje gevaarlijk Is vast niet goed een splinter in zn maag
Het zal wel door zn kiezen komen Er zijn er net 6 doorgekomen Best veel
Denk dat hij ze even wil testen
Geef hem maar een bot overdag denk ik
Gr Linda
Bed opeten ?!
Hihi… Zie je hem al liggen in de kamer, met dat bot in zijn handjes…?
Danique heeft dit ook een poos gedaan, gelukkig beet ze het bed niet kapot tot op het hout. Maar heb haar wel regelmatig de stukjes verf tussen de tandjes weg moeten pielen… Op het moment doet ze het niet meer. Haar bedje is ondertussen wel toe aan een nieuw verfje
Oja hoor, hier ook randen met bijtafdrukken. Gelukkig geen splinters eraf, of althans, ik heb ze nog niet kunnen ontdekken. Maar wel verf/beits eraf.
Wilde eigenlijk voordat Femke geboren zou zijn een nieuw laagje erover aanbrengen, maar ja…
De box overigens ook hoor!! Ook VOL met afdrukken… de boefjes!
Ja, ook hier is de box afgebladerd.
Regelmatig was zijn mond en snoet helemaal wit van de stukjes verf.
Gelukkig is deze verf niet schadelijk.
Het was btw wel na 2 weken over, toen deed hij het niet meer, en inmiddels hebben we de box ook niet meer staan.
Liefs, Anne
Jada doet het niet, maar mijn zusje heeft het gedaan, kan het me nog goed herinneren! Eerste bonkte ze altijd met haar hoofd overal tegen aan, daarna ging ze op haar bed kauwen, das ook weer voorbij gegaan, kwam met fases geloof ik!
Oh gelukkig Ik ben dus niet de enige die een kind met konijnen gedrag heeft
De grote grap is dat het een hard houten bed is Je moet echt je best doen om daar een splinter uit te kauwen Maar hij krijgt t voor elkaar
Net zoals de 3/4 keren dat hij zn slaapzak volledig aan gort had gerukt
Zonder geluid Hij was niet boos of wat dan ook Ik kom smorgens op zn kamer en de hele rits ligt los
En 1 keer heeft hij zn armpje voor een deel los getrokken
Ook vond ik m een keer met zn been door de mouw heen en zn hoofdje nog gewoon door het hoofdgat
We call him Hoedinie
Gr Linn
Hahaha, ik moet echt even smakelijk lachen om de kunsten van je zoon!!
Met een been door het gat voor de arm!! Hoe krijgt hij het voor elkaar??
Liefs, Anne
ik zit met tranen in mijn ogen hardop te lachen, mijn collega op kantoor zal wel denken! koekkoek
Haha mijn collega’s kijken me nu ook echt aan van waarom is die zo aan het lachen.
Zo jong en dan al zo slim…boefjes zijn het af en toe!
Ik herken het in ieder geval niet, Tim heeft nooit op zijn bed of box gebeten. Haha niet te hard zeggen natuurlijk, want dan zal je net zien dat ik hem morgenochtend in zijn bed vind met stukjes afgebeten van de spijlen!
Groetjes,
Sandra
oh meid pas daar mee op zeg!
en het splintert en splinters kunnen in de maag blijven hangen met de gevolgen van dien.
misschien een stalen ledikant kopen als die al bestaan? Rico knauwde ook op de box maar die splintert tot nu toe niet.
ik weet niet of hier oplossingen voor zijn eigenlijk
Einde werkdag hier Mini-boy enne ik lach ook hoor… Morgan heeft overigens ook pogingen gedaan tot stukjes bed, maar beperkt zich op het moment vooral tot de kattenbrokjes,…
Groetjes,
Michèle
Volgens mij kun je daar iets voor krijgen bij de drogisterij. Een soort pasta/gel/vloeibaar iets om op het bedje te smeren. Het bestaat voor honden en paarden dus voor kindertjes moet het toch ook zeker te verkrijgen zijn. En anders van dat spul kopen wat je op de nagels kunt smeren om nagelbijten tegen te gaan. Heel vies smaakje als je het in je mond krijgt
Hier overigens geen ervaring mee.
@Jolan
Goede tip Had daar nog niet aan gedacht Bijt zelf ook geen nagels Gelukkig
Was al aan t denken over een oplossing maar kwam er niet uit
Morgen even naar de etos Nagellak voor mn mannetje halen Hahaha
Kom er zelden aan toe om mn eigen nagels te lakken Dan maar t bedje
@isa-schatje-isa
Hij had zo’n heel mooi ijzeren antiek krullen bed als wieg
Was nog groot genoeg qua lengte Maar met 9 maanden ging hij over de rand hangen en moest hij naar een gewoon bedje met verstelbare bodem HELAAS
Was zo’n mooi en snoezig bed 250 jaar oud en onze buurvrouw in frankrijk haar oma (snappie m nog) had er nog in gelegen
Gaaf he
Maarja veiligheid boven alles Mits hij zn bed niet op eet
Gr
Linda
Nee was t maar waar dat ze 250 terug ook verstelbare bedden hadden Hihi
Maar we gaan gewoon a/d nagellak
Gr Linn
nee ik bedoel gewoon zo’n ijzeren ledikant
haha dan knauwt ie zn tanden naar de gort denk ik
succes met de nagelak!
trouwens
ja die nagelak dat is toch voor duimzuigers en nagelbijters?
niet die honden troep kopen he hahaha